Miten ja missä kertoa fiksusti kumppanille että haluan erota. Tiedän, että se sattuu häntä kovasti, koska rakastaa mua ja haluaisi koko ajan nähdä. Mua alkanut ahdistaan tää ja haluan eron, lisäksi en tunne enää samaa voimaa häneen kun aluksi. Haluisin kuitenkin että säilyttäis hyvinä ystävinä, kun ollaan kuitenkin aika samallaisia ja juttu luistaa hyvin. Ollaan siis samassa lukiossa ja luokallakin. Tarvisin apuja..
Miten lopettaa suhde
5
164
Vastaukset
- Surunkeskellä
Jos ajattelet, että haluaisit olla enää ystävä hänelle, niin sekin on jo liikaa vaadittu ihmiseltä, jolla on sinua kohtaan ne rakkaudelliset tunteet. Sanoisin, että aika itsekkäästikin ajateltu. Kyllä sä aiheutat hänelle sen tunnemyrskyn, kun kerrot fiksusti kasvokkain kotosalla, ettet halua enää seurustella ja sinulla ei ole enää niitä samoja tunteita kuin aiemmin. Hänellä on ne itkut ilona, ja yritä ymmärtää ettei hän saata kyetä ystäväksesi ehkä koskaan eli voit menettää hänet kokonaan. Kukin ihminen käsittelee eron omalla tavallaan, mutta kokee ne tunteet surusta, vihaan, kunnes hyväksyy tilanteen, joten ystävyyttä hänen taholtaan et voi ainakaan heti odottaa. Eron hetkellä kannattaa olla rehellinen, mutta yrittää kuitenkin kertoa asia hienotunteisesti ja varautua myös niihin kielteisiinkin tunteisiin kumppanin taholta.
- Mummomimmi
Kerro rehellisesti tunteistasi. Älä loukkaa. Pitäkää tauko. Elämä on tarkoitettu elättäväksi. Nuita asioita on joskus hienoa muistella...
- liiisssuu
Lähetä tekstiviestin ja vaihdat facebook statusta, helppoa ja nopeaa.
- Surunkeskellä
Eiköhän toista pitäs vähän enemmän kunnioittaa, ja kertoa asia kasvokkain, jos on ihan oikeasti seurustellu, eikä vain tekstaillen ja facebookissa.
- Ukkeli5
Kasvokkain nuo asiat pitää osata hoitaa ja siten että ei loukkaa toista, vaan saa hänet ymmärtämään oman näkökannan. Eikä sitä tarvitse jyrkästi kerralla katkaista. Voithan kertoa hänelle ensin että tällaisia ajatuksia on alkanut kulkemaan päässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748