Keskustelut kanssasi paransivat sieluni tuskan johon olin tietämättäni ajautunut.
Mutta en ole uskottavasti pystynyt sitä osoittamaan, kuinka kiitollinen olen että
olet olemassa.
Ei parantaja jääkään enää työnsä tehtyään, niin et sinäkään pidä enää yhteyttä -
eihän enkeliin saisi rakastua <3.
Maanpäällinen enkeli
11
419
Vastaukset
- ihanastikirjoitettu
Kauniisti ajateltu.
Innoittamanasi sanon kaikille: ollaan enkeleitä toisillemme. Ainakin silloin, kun omat voimat siihen riittävät.- AurinkoistaPäivää
Juuri näin! Ihanasti kirjoitettu "ihanasti kirjoitettu". Ei tarvitse vaatia enempää kuin pystyy antamaan ja kaikki se, mitä antaa pitää lähteä suoraan sydämestä ja aidosta halusta ja tahdosta. Tämän kuin muistaisimme ja osaisimme elää todeksi, kuinka paljon maailmasta tulisi parempi paikka olla ja elää. Kaunis aloitus, kauniit ajatukset ja kirjoitukset kaikilta:)
- ihanastikirjoitettu
AurinkoistaPäivää kirjoitti:
Juuri näin! Ihanasti kirjoitettu "ihanasti kirjoitettu". Ei tarvitse vaatia enempää kuin pystyy antamaan ja kaikki se, mitä antaa pitää lähteä suoraan sydämestä ja aidosta halusta ja tahdosta. Tämän kuin muistaisimme ja osaisimme elää todeksi, kuinka paljon maailmasta tulisi parempi paikka olla ja elää. Kaunis aloitus, kauniit ajatukset ja kirjoitukset kaikilta:)
Totta - välillä pystyy antamaan enemmän ja välillä ehkä vähemmän, mutta jo pienetkin teot tai sanat suoraan sydämestä voivat kirkastaa toisen päivän :)
- miesenkeliäkaipaava
Todella kaunis viesti. Ehkäpä hänestä on tullut enkeli karujen kokemusten kautta. Kokemukset ovat voineet jättää hänelle arkuuden. Kuvaa erästä enkeliä, sillä aloittajan enkeli on todennäköisesti eri.
- Hyväasia
Mukava, että olet kohdannut jotain hyvää ja kaunista.
- mykistyn
Noin kauniista aloituksesta.
Sinulla on suuri ja lämmin sydän, täytyy olla. Kauniisti sanottu! Hienoa, että olet löytänyt parantavan enkelisi. <3 Ollaan kaikki enkeleitä toisillemme. <3
- luuletkoettä
Enkeleitä olisi joka nurkan takana, hölmö jos sellaisen olet kohdannut niin iske kiinni, kynsin ja hampain. Älä päästä irti hänestä.
- sivustaenekeleistä
Jotkut enkelit on tarkoitettu vain hetkeksi toisen tueksi...
- lamppuSammuu
Ei ole kaapin takana, siellä on ne nukkumatit.
- Etkösitätiennyt
Kaapin takana on nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481