Setäni asuu ulkomailla Sri Lankassa asti ja haluaisin lentää sinne tapaamaan häntä,mutta olen 15.v ja haluan tietää pitääkö niin kaus lentäessä olla 18.v saattaja vai voiko vain lentää jollain lupalapulla ja mitkä lentoyhtiöt sallii alle 18.v yksin matkustajan?
Yksin ulkomaille
5
108
Vastaukset
- vhoih9weiovhoue
Katso netistä mitkä lentoyhtiö lentää sinne missä setäsi asuu ja sitten kysy suoraan lentoyhtiöltä saatko lentää.
- hyvää_matkaa
Setäsi varmaan maailmanmiehenä osaa tällaisissa auttaa paremmin kuin kukaan täällä. Tuntemattomia setiä ei (eikä tätejäkään) kannata mennä tapaamaan edes läheiseen puistoon. Kunhan nyt sanoin varmuuden vuoksi, kun teistä teineistä ei aina tiedä.
- Isän.veli
Hyvä huomio. Tuskin neiti kyselisi tätä kautta jos kysymyksessä olisi oikeasti isän veli. Todennäköisemmin vastassa olisi "setä".
- oma_setä_vai_ei
Hyviä kommentteja, kiitos niistä. Samaa ajattelen minäkin.
- Sonkku000
anteeks vaan mut tunnen kyl setäni ja hän on oikeasti iskäni veli ja olen nähny sen niin tota???...ja ei kaikki teinit oo tietämättömiä nykyajan raiskaajista tai muista tuntemattomista tyypeistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142