Mites Oulussa voisi päästä aloittelemaan softausta? Täällä eräs lajista todella kiinnostunut 15v tyttö kyselee :)
Airsoftin aloitus
4
118
Vastaukset
- minävaaan
toki muuallakin elelevät saavat antaa (ja pitääkin) softaamisen aloitukseen liittyviä vinkkejä mutta etenkin Oululaisten apua kaivataan! :D
- Kaksoispisteviivadee
No ensin tarvitset pakolliset varusteet eli aseen ja suojalasit tai sitten lainaat seuralta.
Hyviä seuroja on PPA eli pohjois pohjan maan airsoft ja sitten muut oululaiset airsoft ryhmät lisätietoa saat kun kirjoitat googleen "airsoft oulu"
ja sen jälkeen kuvahaku kuvahakuun. - aloittajaa
Kaipailisin vähän laajempaa vastausta, tiedän kyllä varusteista jnejnejne mutta tarvitsisin vähän enempi vinkkejä :D Mistä kannattaa hommata mitäkin, millainen ase hyvä alkuun jne
- Suit.your.self
Pyydä vaikka nyt ensimmäisenä lainaksi asetta ja suojavarusteita, sen jälkeen kun olet ottanut pari osumaa ja hikoillu itsesi metsässä märäksi ja neulasia löytyy vielä seuraavanakin päivänä housujen taskuista... ala miettimään hankintoja, jos en kiinnostaa vielä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214