Minulle tuli postissa pahvinen kuori, jossa oli sukkapari ja lasku?!
En vastaile puhelimessa mihinkään kyselyihin ja myyjille sanon aina, että en koskaan tilaa puhelinmyyjiltä mitään!
Tämä on Tono socks ja asiakaspalvelu näkyy olevan Maarianhaminassa. Soitin sinne ja haukuin sen muijan pystyyn. Hän luetteli mun sähköposti ositteen ja väitti, että minulle on lähetetty tilausvahvistus e-mailiin.
Mulle tulee hemmetisti roskapostia, mutta tuhoan ne welhon postipalvelimelta yhdellä napautuksella (Mailwasher softa).
Sanoin lähettäväni ne vastaanottajamaksaa pakettina takaisin. Pitääkö ottaa yhteyttä vielä johonkin nettipoliisiin?
Tono huijaus
2
188
Vastaukset
- Turhaatouhua
Jos todella et ole tilannut mitään, olet suotta tuhlannut rahaa puhelinsoittoon. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos joku lähettää sinulle tavaraa, jota et ole tilannut, se on hänen ongelmansa, ei sinun.
Saadakseen rahaa lähettämästään tavarasta lähettäjän on oikeudessa näytettävä toteen tilauksesi, jota väittämäsi mukaan ei siis ole olemassa.Pistin todella raskaan palautteen siihen firmaan eilen.
Tänään tuli vastaus:
>Hyvä vastaanottaja,
>Virkailija on irtisanonut Tono Socks palvelun 05.10.2015.
>Tilaus on tehty netin kautta ja Teidän sähköpostiosoitteeseen on lähetetty >tilausvahvistus kirje.
>Voitte palauttaa paketin laskuineen seuraavaan osoitteeseen:
>Provea/Editions Atlas
>PL 2013
>22111 MAARIANHAMINA
>Ps. Saatte postista palautuskuitin tositteeksi palautuksestanne.
>Jos teillä on myöhemmin kysyttävää tästä asiasta, kirjoittaisitteko viestien >aiheeksi yllämainitun viitteen.
Ihmettelen vaan, onko joku krakkeri voinut lähettää minun nimissäni, ikäänkuin minun sähköpostistani tilauksen?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441