Aseet pitää kieltää maapallosta, siirtää turvalliseen taktiikkaan.
Aseiden kieltäminen
2
89
Vastaukset
- ps91
Taas kun noista raiskauksista kerrotaan monen päivän viiveellä lehdisä. Eikä radiossa tai Tv uutisissa niin neuvon vakavissani hankimaan turva hälyttimen. Apteekistakin voi ostaa, mutta se on kalliimpi. omani on avaimenperä mallia ja siitä tempaistaan "sokka irti"
Sen voi laittaa kaulaan roikkumaan tai ranteeseen. Päästää pirullisen kovan ja kimeän äänen. Ostin itselleni sellaisen vaikka minua jo ikä(69v) ja ulkonäkö suojelee. Alempana seuraa miksi?!
Te miehet ja vanhemmat hankikaa lapsillenne sellaiset omani on Cals Ohlonilta 8€
Ajelin tässä vk stten sähköpyörätuolillani kaikessa rauhassa kakkosella, mutta päällä oli vitonen eli nopein. Kun takaani juoksi musta vintiö ohittanen ja vähän matkann päästä kääntyi, juosten kohti. Kohottaen toisen jalkansa karate? potkuun. Kiihdytin suoraan päällensä. Nuorukanen hyppäsi alta pois. Jos olisi jäänyt alle olisin heittäytynyt poliisin edessä vanhuuden höperöksi <-- Sen keksin jälkeen päin jos olis sattunut jämään alle.
Aion jakaa tätä kirjoitusta muuallekin ja muistutan vielä - Rukoilkaa rajojemmme säilyvyyden puolesta - olen kovasti huolissani kansamme tulevasta vainosta. - ArjaValkoinen
usko huomiseen veli, ehkä onnistut nousemaan pyörätuolista
syö terveellisesti, älä käytä päihteitä ja onnistu perheen perustamisessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728