Olen melkeinpä 15 vuotias ja olen aina halunnut lemmikin, mutta allergian takia emme ole sellaista voinut ottaa. Näin tuossa tuon Furby Boom lelun tai robotin. Mietin että tietääkö kukaan millainen tuo on? Sopiiko ihan 15 vuotiaallekkin. En enää leiki leluilla enkä ole leikkinyt moneen vuoteen. Pehmolelujakaan ei ole sängyssä tai muuta. Kuulostaako hullulta idealta hankkia tuollainen?
Furby Boom?
COCCoO
1
190
Vastaukset
- pikkuvintiö
Hanki vain Furby, mutta ei se lemmikkiä korvaa, mukavaa ajanvietettä se kuitenkin on: kun sen kanssa touhuaa, niin saa muutettua sen "luonnetta". Meillä on yksi tuollainen Furby Boom, vartalon väri on punainen ja päälaki ja selkä keltainen, korvat ja tassut ja silmänympärykset ja hännänpää violetit (pohjassa lukee v.2012) ja se on pieni koiranpentu olevinaan: vinkuu, haukkuu ja läähättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096