epätietoinen kysyy? oliko sääntöjenvastainen moottori myyty mikroon, mosalla ajettu loppukesä, tietääkö kukaan kuka ajoi. Mäntää viilailtu sääntöjenvastaisesti
Sääntöjenvastainen
17
228
Vastaukset
- Varmastioli
Täältä sivustolta saat sen faktan jota nyt kyselet
- jjjhhj
Aamulääkkeet jääny ottamatta?
- 191736
kauppiaat myy peruskonetta, ei ne rupee viilailemaan mitään. mosanvirittäjät tietävät säännöt, mutta joku on voinut asiakkaan pyynnöstä työstää mäntää tai muuta osaa yli sääntörajojen. ilmeisesti aloittaja ei ole ikinä avannut konetta koskaan itse ja luulee, että se vaatii jotain erioisosaamista.
- Huhustahuhuun
Oli kuulemma maksanut 3 donaa mosasta , mut ens keväänä ei varmaan vauhti ole samaa luokkaa
- hdjjfj
Jos joku on kusettanu jotakuta niin kannattaisiko myyjän ja ostajan keskustella keskenään eikä kysellä tyhmiä täällä.
- Sitäpäsaa
Sitä saa mitä tilaa...
- harmittaahyvienpuolesta
Ketään ei kiinnosta. Oma lapsi ajaa sääntöjenmukaisilla mosilla, Pelle Pelottomat viilatuilla ja vie mitallit. Antaa todella väärän kuvan hyvistä kuljettajista, kun vilpillä pärjätään.
- Huomioikaatämä
Onhan siellä katsastus kilpailuissa , jos sattuu pärjäämään niin eiköhän se ilmi tule.
- ällistynytäiti
Vastaus: kyllä. On myyty. Ja monta. Kun melki kaikki raketit on sääntöjenvastaisia hyllystä.
- asewrtg
?????????? nyt ei ymmärrä. Meillä ainaskaan ole ollut yhtään sääntöjen vastasta.
- asewrtgggk
asewrtg kirjoitti:
?????????? nyt ei ymmärrä. Meillä ainaskaan ole ollut yhtään sääntöjen vastasta.
Kaikki koneet eivät ole olleet hyväksytyissä asteissa
- sgdfsd
Toto. Kaikki Radnelta tulleet koneet menee suoraan annettuihin asteisiin. Asteluvut on niin isoja ettei tule ongelmaa. Vanhoilla asteilla tuli mutta nykyään käytössä olleilla ei. Se että jos joku "koneguru" on viilannut männän pilalle ei mun käsittääkseni ole Radnen vika.
- Mikrohuoltaja
Ne jotka pärjää, tarkastetaan katsastuksessa. Muilla ei ole hirveän paljoa merkitystä. Katsastuksen luotettavuudesta ei varmaankaan ole kellään sanomista. Ainakaan kellään sellaisella joka on joutunut konettaan Raunolle esittelemään... Rauno on varmasti luotettavimpia tyyppejä kaikkien aihetta tuntevien mielestä.
- guikjhhilöi
Miten konetta esitellään? Kahden kesken?
- hkutgjko
Vetoketju auki ja kone esiin.
- Ruutiatankkiin
Koita saada vauhtia , niin pääset koppiin , selviää sitten sinulle
- ukkjhil
Ahaa, näitä juttuja. Eli miesten hommia. Olis pitäny ymmärtää tosta sun nimimerkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738