Osaako joku sanoa mikä on? Ensin alkoi alapää hirveesti kutiaan, sitten äskön huomasin että klitoris on hirveen iso ja turvonneen näkönen. Ei ole kipeä mutta alempaa kirvelee. Olisi heti helpoottunut olo kun tietäisi mikä on ja kauanko kestää. Gynelle en pääse juuri nyt heti. Auttakaaa!
Klitoris outona
9
158
Vastaukset
- biotuote
Saattaa olla ärsyyntynyt esimerkiksi alushousujen kankaasta tai pesuaineesta ja tuoksuista.Tai jos peset liikaa sitä,intiimituotteet sinne alueelle ja vesihuuhtelukin aina ärsyttää.Mutta vaivan pitkittyä mene terveyskeskuslääkäriin,ottaa kokeita jos tarve vaatii.
- tyhme_iippi
Olisi hyvä tunnistaa pervohkon isoisän . On vielä pseudouskovainenkin.
- lilianni
Mikä kommentti tuo on? Täällä taitaa olla joku joka ei todella kuulu joukkoon.
- tyhme_iippi
Ei pitäisikään kuulua joukkoon. Ap:lla viiraa pahasti. Kuinka neljännesvuosisadan ikäinen pappa kehtaa kirjoittaa noita pervojuttujaan.
- tyhme.iippi
tyhme_iippi kirjoitti:
Ei pitäisikään kuulua joukkoon. Ap:lla viiraa pahasti. Kuinka neljännesvuosisadan ikäinen pappa kehtaa kirjoittaa noita pervojuttujaan.
Tarkoitin kyllä kirjoittaa kolmeneljännesvuosisadan, eli ap täyttää tänävuonna 76v. Jotenkin vinksahtanut äijä. Palaa aina näihin klitorisjuttuihin.
Esimerkki: Olen 11v. tyttö. Klitorikseni on liian suuri. Auttakaa.
Pian sairasäijä kiirehti viestiinsä vastaamaan. Noh, olet vielä kasvava tyttö.
- Lääkärille_tarvittaessa
Hiivakin turvottaa paikkoja jos on saanut muhia pitkään.
- lilianni
Itsellä tulee joskus kipeä paukama alapäähän. Vähän niinkuin finni. Puhjettua se sit paranee. Mitä lienevät...
- muutakinelämääon
Nyt loppu se liika itsensä tyydyttäminen! Ylös ulos ja lenkille!
- dfbghdgfsjgfdj
Väittäisin, että hiivan oireiluja on. Ei sen takia tarvitse gynelle mennä. Jos on ensimmäinen hiivatulehdus, niin sen pitäisi todeta lääkäri. Terveyskeskuslääkäri riittää. Jos vaiva uusiutuu, niin sitten voi itsehoitona itse hoitaa. Tietysti omalla vastuulla voit ostaa hiivalääkeen ilman lääkärikäyntiä. Saa ilman reseptiä apteekista.
Oletko raskaana? Jotkut saavat kunnon hiivainfektion heti alkuraskaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748