Olen seksuaalisesti syrjiytynyt.

Syrjäahdistelu

Minulla ei ole ketään naispuolista kaveria kenen kanssa voisin harrastaa seksiä tai kosketella, tai mitään muutakaan koska ei ole naisia. Olen huomannut katsottuani äsken netistä mikä on seksuaalinen häirintä. Niin totesin olevani todella ahdistunut ja ahdisteltu. Tuntuisi että minä olen ahdistelun kohde. Ihmiset tuijottavat ja se ei ole normaalia miten he tuijottavat. Aluksi en uskonut että asiat ovat näin mutta kyllä ne ovat mielestäni. En muuten makoilisi sängyssä monta tuntia aamuisin koska en halua lähteä pois kotoota. Kuin menen pois kotoa niin ahdistelua on usein ja se ilmenee usein tuijottamisena. En tiedä miten tehdä loppu ahdistelulle.

4

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaisemmosta

persoonasi vaikuttaa hyvin kieroituneelta ja narsistiselta.

jos seksin puute on ihmissuhteiden puuttumisessa ensisijainen ongelmasi, ja koet että se on muiden sinuun kohdistamaa ahdistelua, niin ei ihme että olet yksin ja sinun on vaikea edes ymmärtää muita ihmisiä ja koet ahdistusta.

itse olen pian 40-vuotias mies. en ole koskaan pitänyt naista edes kädestä. ensimmäinen murheeni siinä ei todellakaan ole seksin puute. se on murheistani viimeisin.

sinun aikansaamattomuutesikaan ei johdu muista. ei ainakaan enää vaikka siihen olisi syyt esim lapsuudessa kuten itselläni.

miten edes kehtaat syyllistää muita aikaansaamattomuudestasi ja seksin puutteesta? molemmat ovat kiinni ensisijaisesti sinusta itsestäsi.

• kiikutti

Usein käynti kallonkutistajalla auttaa.

• masamatkaaja

Niin jos ei tee ehdotuksia naisille niin ei ainakaan onnistu. Ehdotuksista noin joka kymmenes johtaa johonkin lopputulokseen joten rohkeasti niitä kuuluisat rukkaset hakemaa.
      Naiset vain osaa olla inhottavia joskus mutta aloite täytyy lähteä miehen puolelta.

• kannattaa piilotella yksinäisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe