Voi persuparat

katteettomatlupaukset

Kylläpä on mennyt huonosti calluppien mukaan. Mistähän johtuu? Olisi varmaan tarkistamisen paikka. Luvataan paljon mutta mitään ei saaha aikaan.

32

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehkööt-oman-puolueen

Nää sisätäpäin hajottajat ovat saanu perussuomalaisen puolueen kannatuksen laskuun, kaikki tynkysläiset joutaa pois!

• kyllähävettää

joo,joo ja suunsoittajat. Niitä täälläkin piisaa. Yksi varsinkin munaa kaiken sillä suunsoitolla.

• Timo-jees

Entäs nämä kolme haapavetistä sankaria. Uskalsivat olla vastakarvaan soinilaisia.
      Nostaisin heille hattua, vaan kun ei satu nyt hattu olemaan päässäni.

• jytkynhytkyn

Mitä tähän sanoo Jussi? Miksi persujen kannatus laskee?

Jussi on ollut aivan hiljaa aiheesta. Haluttaisiin kuulla Jussin mielipide.

Tämä on jännää sinänsä, että 4 kuukautta sitten kaikki persut huusi yhteen ääneen että hallitukseen on mentävä. Soinilla ei ollut muuta mahdollisuutta.
      Nyt hallituksessa ollaan, mutta ensimmäiset on jo lipeämässä pois kun ei saadakaan niitä omia asioita läpi.
      Selvisikö nyt vasta osalle persuista se mitä politiikka OIKEASTI on?
      Politiikkahan on kompromissien tekemistä. Aina päätöksiä tehdessä joudutaan ottamaan huomioon muidenkin puolueiden mielipide ja lopputulema on useimmiten kompromissi. Jopa Haapaveden valtuustossa joka on ylimiehitetty Kepuilla, ei pystytä tekemään päätöksiä pelkästään Kepun sanelemana - onneksi !

• jassittaja

Joo. Kolme valovoimaisinta persutähteä kunnostautui.

• onsitäsiinäkin

Niin, mitähän se Repokin on saanut aikaan ? No, ainakin suunsoittoa ja haukkuja.

• Valopää

Nyt puolueiden kannatusluvut alkaa olla siinä tanassa miten ne tuleekin olla. Persujen uhoa seuraa tuho. Sen siitä saa kun ennen vaaleja huutelee suuremmalla suulla kuin mihin rahkeet riittää - populismilla ei pitkälle pötki.

• ByebyeTimo

Soini on menny kepun kelkkaan. Soini on myynyt puolueen oman edun nimissä. Sipilä ohjastaa ja Soini myötäilee. Soini on ajamassa omaa puoluettaan hajalle. Kentällä tätä ei katsota hyvällä. Soinin lähtölaskenta on alkanut

• Näinolinäreet

Tyypillinen suomalainen, luovuttaa virmansa muille!

• kyyyllä

poloset persukset hajottavat puolueensa sisältä päin.Kävelevät katastrohvit.

• joidenkin-toimintaa

Vissiin on jotku persut syntyny kultalusikka suussa kun ovat vailla että kaikki mulle ja heti

• kattokaapeiliin

Oletteko tosiaan noin tyhmiä, vai mikä mättää. Luuletteko, että voitte kaikista asioista ja joka ikinen ihminen päättää asioista mielensä mukaan-. ?? kysyn vain. Eikö asioiden hoito ole yhteisten asioiden hoitoa ja yhteensovittamista. Vai mitä sopeutumattomat persut meinaa.? Kyllä te sisältä päin itse murennatta puoluettanne repivällä politikoinnillanne. Miten voi luottaa kun sooloilette?

• persunakuohittu

ei tunnu hyvältä. Kun kepulit vei toisen ja toisen vetas tuppinen.

• eijääneetpersutilman

Stubb sai yksityisille oven auki sotemiljardeihin, Sipilä varmisti kepupomon paikan jatkossakin 18sta maakunnalla kun ensin hautasi maakunnat oppositiossa kepuja kuulematta. Jos Sipilä olisi toistamiseen hypännyt kokoomuksen kelkkaan Sipilän ura kepuissa olisi ollut sitten siinä siksi Sipilä oli valmis hallituksen kaatamaan kun oma lehmä oli ojassa. Eihän se nyt muuten olisi juntannut maakuntia läpi jotka itse hautasi oppositiossa. Minä luulen että keput teki Sipilälle takahuoneessa selväksi että 18 maakuntaa tai puheenjohtaja vaihtuu?
        Persuille riittää palkinnoksi kun kuntien kepuvetoisilta hyvävelijärjestöiltä menee valta. Esim. haapaveden persut nautiskelee jo ajatuksella miten haapaveden hyvävelikeput joutuvat itse oppositioon kun maakunnan isot keput polkee jalkoihinsa. Maakunnan keput junttaa ja haapaveden keput vikisee.

• nukkuvien

Kepu, persu, kepu, persu, kepu persu kepu persu. Onneks oon nukkuva

• nukkavakintuli

kuohituksi. Nuo kolme ässää tekivät pahaa jälkeä.

• hyviä-päätöksiä

Mehän nukkuvat oomma tyytyväisiä tehtyihin päätöksiin, emme vaivaa turhaan itteämme!

• Karvapersedemari

Mistä Perussuomalaisten alamäki johtuu. No voi sen... Jokainen vähänkin ajatteleva, asioita seuraava sen ymmärtää. Populismilla ei pitkälle pötkitä. Työväenpuolue Persut kääntänyt vaalien jälkeen takkia niin että vuoriosa ei pysy mukana, ja samalla kääntynyt alushousutkin. Päälle päin jäänyt keltainen ja ruskea rantu - siinä teille äänestäjät.
      Loppuviikon hallituskriisi osoitti myös sen että puolue (tai oikeammin kansanliike kuten persujen edustajat kutsuvat) puudeliporukkaa. Ei mitään mielipidettä, Kepun jatke. Hallituskriisissä Kepu sai haluamansa - valtaa maakuntien kautta. Kokoomus sai haluamansa - lisää rahaa pumpattavaksi veroparatiiseihin firmojen kautta "raha seuraa potilasta" mallilla. Persut sai - ööö, äääh, ööö, ei mitään. Tai Soinin Timppa kumppaneineen sai pitää ministerin paikat ja jos hallitus pysyy kasassa koko hallituskauden läksiäisinä hyvän ministerieläkkeen. Soini varmasti tietää että seuraavissa vaaleissa koko kansaliikettä ei ole olemassa tai se kuihtunut pieneksi takiaispuolueeksi. Soini ei tule olemaan seuraavissa vaaleissa ehdolla ja vetämässä kivirekeä perässään. Eli kuten historiassa SMP:le kävi, se puhui suulla suuremmalla ja valtaan päästyään hajosi sisältä käsin.

• Itkupotkuraivari

Täyttä asiaa. Persujen linjasta tai linjattomuudesta ei ota selvää kukaan. Soini ei ole enää sama Soini, mikä on ollut ennen ministerin pestiä. Perussuomalaiset jättävät puolueen ja jäljelle jäävät roikkumaan soinilaiset, jotka eivät tiedä miten pitäisi meneyellä. Eli ne Soinin kaltaiset puudelit joilla ei ole omaa tahtoa eikä kylyä ajatella.

• hyvä-Soini

Onhan ne persut miehistynyt ne ei ole enään mitään rakkikoiria vaan suomen parasta ajavia!

• Mersujenvaleetesille

• Paras persu vaikka ei mersu

• MERSU-RAATOJA

Hihhii LINTTA MERSU HAHHAA NO KUN VÄVÄÄNHÄ KORJAA NIIIN SAA HYVÄÄ ROMURAUTAA

• tuoreinkahluppi

kertoo aina vaan surkeammasta alamäestä.

• loikkari-porukkaa

Miksi noi persut ei tue persuja ku heti ovat vaihtamassa puoluetta nyt enää 8% kallupkannatus?

• ei-kaikki-sopeuvu

Saapa nähä milloin nää haapaveenpersut hypää pois persuista, onhan ne kyllä tottuneita loikkareita, varmaan on sellaisia jotka on vaihtanu puoluetta jo monasti!

• Valehtelijanluku

Persut ei tue persuja jotka ovat pettäneet persut. Hallitukseen meno hinnalla millä hyvänsä ei ole reilua äänestäjiä kohtaan jotka uskoivat ja luottivat persujen vaalilupauksiin. Kieltämättä ei voi olla ylpeä tällä hetkellä siitä että on persu. Päinvastoin. Kallupista näkee että oma väki ei hyväksy petsuministerien toimintaa hallituksessa. Ikävää on että persuministerit eivät tästä välitä vaan haluavat nauttia ministerien pesteistä hinnalla millä hyvänsä. Petsut on hajoamassa perustajansa Soinin toimesta. Numero kahdeksan on tällä hetkellä valehtelijan luku. Se tulee muuttumaan ja aina vain pienemmäksi. Nimittäin kannatusluku

• keskustaan-käy-tie

Meinaakko ettei persuista oo hallitukseen, miksi ne edes pyrkii eduskuntaan?

• Tuuletustakaipaa
        keskustaan-käy-tie kirjoitti:

Meinaakko ettei persuista oo hallitukseen, miksi ne edes pyrkii eduskuntaan?

Hallitukseen pitää mennä, mutta ei tällä tavalla. Ei niin että tehdään kaikki mitä kepu pyytää ja itse ei osata vaatia omien linjojen mukaisia kompromisseja. Petsut lähti vain hyväksymään toisten puolueiden linjausten mukaisia juttuja, eikä ole saanut juuri mitään aikaiseksi omien vaalilupausten pohjalta. Kepu ja kokkarit nauttii kun saivat tällaisen jalkojen juuressa matelevan Soinin porukoineen hallitukseen. Soinilla ei riittänyt pokka vaatia persujen huomioimista päätöksenteossa. Soini ja lindström pitäisi heivata ulos ja halla-aho ja tynkkynen tilalle. Mäntylä myös ulos ja immonen tilalle

• hajottavat-vain
        Tuuletustakaipaa kirjoitti:

Hallitukseen pitää mennä, mutta ei tällä tavalla. Ei niin että tehdään kaikki mitä kepu pyytää ja itse ei osata vaatia omien linjojen mukaisia kompromisseja. Petsut lähti vain hyväksymään toisten puolueiden linjausten mukaisia juttuja, eikä ole saanut juuri mitään aikaiseksi omien vaalilupausten pohjalta. Kepu ja kokkarit nauttii kun saivat tällaisen jalkojen juuressa matelevan Soinin porukoineen hallitukseen. Soinilla ei riittänyt pokka vaatia persujen huomioimista päätöksenteossa. Soini ja lindström pitäisi heivata ulos ja halla-aho ja tynkkynen tilalle. Mäntylä myös ulos ja immonen tilalle

Eikös persujen alamäki juuri alkanu näiden immosten ja tynkysläisten toimesta?

• sopusijaaantaa

Hölmöt jotka uskoivat mahdottomuuksiin ja persupomon toteuttamiskelvottomiin lupauksiin,nyt näkevät mitä talouslaman hoitaminen todellisuudessa on.Se onnustuu vaan yhteistuumin ei puoluetta hajottamalla ja Soinillakin on terve periksiantamisen vara,joka joiltakin puuttuu.

• syösytaitaajatkua

Edelliseltä vihrvassuri hallitukselta jäi perinnöksi lähes neljäsataa tuhatta työtöntä. Tämä hallitus ei ole saanut vielä oikaisu päätöksiä aikaiseksi. Työttömien armeija on syöksymässä yhä vain suuremmaksi. Syrjäytyneiden joukko kasvaa, eikä heillä ole tulevaisuuden toivoa, toivoa normaalista elämästä työpaikkoineen.

Tässä tilanteessa sosialismi perkeleestä periytyvät ammatti yhdistysjohtajat haluavat vain turvata suuripalkkaiset asemansa. SIISPÄ MITÄ EHDOTATTE TILANTEEN KORJAAMISEKSI?? Vai annammeko syöksyn jatkua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1529
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      961
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe