Minulle tehtiin bronkodilataatiotesti muutama vuosi sitten. Sen tulos oli normaali, ei merkittävää muutosta. Vuosi sitten kävin tavallisessa spirossa jossa kaikki arvot viitealueella. Kuukausi sitten kävin taas spirossa (oli kuumeinen olo kun menin) ja arvot taas viitealueilla paitsi MEF50 ja MEF25. Avaavan jälkeen nuo MEFit paranivat ja nousivat viitearvoihin. Lääkäri sanoi että minulla on todennäköisesti astma mutta en oikein ymmärrä tätä koska en ole huomannut mitään astman oireita itsessäni. Harrastan juoksemista säännöllisesti, luulisi siinä huomaavan jos ei henki kulje. Voiko olla että pienet keuhkorakkulat (MEF50, MEF25??) ovat flunssan tai viruksen takia tulehtuneet vai onko minun keuhkoni nyt sitten kroonisesti tulehtuneet? Lääkäri oli kovasti sitä mieltä että lääketeollisuus saa nyt uuden asiakkaan mutta en sitä kyllä itse oikein vielä haluaisi allekirjoittaa ;).
Voiko sairastaa astmaa tietämättään?
iefeeeeerre
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337