Hei,
toivoisin vinkkejä, miten jaksaa paremmin.
Olen tällä hetkellä flunssassa. Mies ei millään ymmärrä, että tarvítsisin lepoa vaan jatkuvasti kiukuttelee kaikesta. Olin jo loppuviikon flunssassa koulussa ja maanantaina minun pitäisi mennä uuteen harjoittelupaikkaan, sekin stressaa. Alkaa näyttää tämän viikonlopun perusteella ja muutenkin menneisyyden perusteella, etten taida enää pystyä jatkamaan miehen kanssa. En vaan enää jaksa häntä, hän on jatkuvasti kiukkuinen ja ikävä ihminen.
Mutta mietinkin, että jos nyt viikonloppuna tulee ero, miten jaksan tälläisessä tilanteessa, kun olen itkuinen ja surullinen? Pitäisikö minun sitten maanantai-aamuna mennä lääkäriin ja toivoa sairaslomaa? Vai yrittää jaksaa harjoittelussa surusta ja pahasta olosta huolimatta? En voi noin vaan keskeyttää harjoittelua ilman kunnon syytä, sillä siitä tulisi karenssi.
Tuntuu, etten vaan jaksa enää...pakko jaksaa, mut en todellakaan halua olla mitenkään "korvaamaton". Haluaisin välillä olla yksin ja levätä. Haluaisin parantua flunssasta. Lisäksi pelkään, että onko minulla kasvain..korvani taakse on ilmestynyt outo-ehkä kasvaimen tyylinen juttu. Pitää kai tuokin asia selvittää joskus, mut nyt ei riitä voimavarani kunnolla siihen.
Tuntuu, että on voimat vähissä
uuvuttaa
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066