Mitähän vikaa kysymyksessäni.

Epätietoinen.savosta

Mode- vai separaattoriko se on joka poistaa lähetettyjä tekstejä. Oli iskenyt äskettäin, sillä kyselin tänään kokemuksia miten Finnair suhtautuu meno-paluu lipun ollessa kyseessä jos menomatkaa ei pysty lentämään huonon sään, teknisen vian tai jonkun muun yhtiöstä johtuvan syyn vuoksi. Ottavatko siinä tapauksessa paluumatkalle.

7

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karjalainena

Jos syy johtuu yhtiöstä, yhtiö järjestää sinut tavalla tai toisella perille; seuraavalla lennolla, toisella yhtiöllä tms. Ei sinun paluulippusi tällaisessa tapauksessa peruunnu.

• Kukaluuttuaa

Jotain yli-innokasta siivoamista täällä on tapahtunut tai sitten on palauteltu yöllä jotain backuppeja...

• miksikysytsamaauudelleen
      • Epätietoinen.savosta

Olet aivan oikeassa. Esitän pahoitteluni ja osanoton mielipahasta.

Muistelin kysyneeni tätä aiemminkin, mutta vanhana ja kömpelönä en osannut etsiä edellistä, joten palasin asiaan. Kysymys ei ole meidän maakuntakentän tilanteen huomioiden ollenkaan keksitty. Lentoja on peruuntunut milloin mistäkin syystä. Vajaa kuukausi sitten lennon perumisen syyksi ilmoitettiin henkilökunnan puute. Onneksi 200 km:n päästä lähti Norwegianin kone jonne kukin sai selviytyä miten parhaiten taisi. Finnair olisi tarjonnut seuraavaa yli 6 tuntia myöhemmin lähtevää vuoroa, mutta se olisi lähtenyt jatkolentoa ajatellen liian myöhään

Meikäläinen kun ei halua riskeerata

• tukiaisiatulloo
        Epätietoinen.savosta kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Esitän pahoitteluni ja osanoton mielipahasta.

Muistelin kysyneeni tätä aiemminkin, mutta vanhana ja kömpelönä en osannut etsiä edellistä, joten palasin asiaan. Kysymys ei ole meidän maakuntakentän tilanteen huomioiden ollenkaan keksitty. Lentoja on peruuntunut milloin mistäkin syystä. Vajaa kuukausi sitten lennon perumisen syyksi ilmoitettiin henkilökunnan puute. Onneksi 200 km:n päästä lähti Norwegianin kone jonne kukin sai selviytyä miten parhaiten taisi. Finnair olisi tarjonnut seuraavaa yli 6 tuntia myöhemmin lähtevää vuoroa, mutta se olisi lähtenyt jatkolentoa ajatellen liian myöhään

Meikäläinen kun ei halua riskeerata

maakunnan jyväjemmareilla ei ole kun aikaa. ihan sama minä päivänä kone tulee sinne paskapellon laitaan vai tuleeko koskaan.

pysykää siellä maakuntakentillä, maalaistollot.

• Paavinperillinen
        tukiaisiatulloo kirjoitti:

maakunnan jyväjemmareilla ei ole kun aikaa. ihan sama minä päivänä kone tulee sinne paskapellon laitaan vai tuleeko koskaan.

Ja sinulle tuli hyvä mieli, kun sait kirjoittaa lähimmäiselle ilkeän tekstin.
        Tekstisi kertoo sinusta paljon!
        Toivon kuitenkin sinulle hyvää jatkoa.

• Epätietoinen.savosta
        tukiaisiatulloo kirjoitti:

No aikaahan meillä on 24 tuntia vuorokaudessa ja kello käy koko ajan lisää. Paljonko sinulla? Voisitko muuten hieman selostaa mitä olet viime aikoina puuhastellut ja missä ovat ajatustesi tai kättesi työt nähtävillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe