Rakastan minun äitiä ja joskus hän on tosi ihana minua kohtaan, mutta oikeastaan nyt on alkanut pänniä ja pahasti. Äidistäni on tullut liiankin häiritsevä. Kutsuin minun kaverin kylään. Olen äidilleni joskus kertonut että vähän olen ihastunut siihen kaveriini. Käskin äitini olla hiljaa asiasta, koska en halua alkaa seurustelemaan tai että ystävyytemme katkeaa. Äiti lupasi ettei puhu mitään. Ei olisi pitänyt luottaa äitiin kun hetihän se meni juoruamaan että olen mennyt ihastumaan siihen. Siitä se sitten alkoi. Kaveri taisi säikähtää ja se ei enää puhu minulle mitään. Olen todella vihainen äidilleni siitä. Äiti pilaa minun suhteet, minun elämän. Hän myös uteli kaveriltani kaikenlaista ja kertoi minusta liikaakin, ihan sellaisia asioita joita en olisi halunnut kaverin tietävän. Äiti kyllä tiesi ettei saa puhua, koska olen sille sanonut että älä kerro näitä. Kuitenkin hänen oli pakko mennä möläyttämään. Minua myös häiritsee se että kun minulle puhutaan niin äiti vastaa. Ja kun olen kertomassa jotain niin äiti jatkaa asiaa minun päälle. Luulin että minusta on tullut ujo, mutta se johtuu ehkä siitä että en koskaan saa tilaisuutta keskustella koska joku muu tekee sen minun puolesta. Häiritsevää. Viimeinen kerta kun näytän kavereita vanhemmilleni, siitä ei seuraa muuta kuin huonoa. En anna sitä anteeksi äidilleni, jos hän pilasi minun ja kaverini välit. Hävettää myös omasta puolesta, koska nyt kaikki kuvittelevat että olen juorukello. Ehkä olenkin sitä. :(
Äiti on ärsyttävä
Kyllästyttää
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748