Onko minun mahdollista kirjoittaa E/L ruotsista? Olen vaihtanut lukioon keskipitkään ruotsiin, jossa numeroni ovat 6-8 välillä, kuitenkin enimmäkseen 7. En ole koko lukio aikanani panostanut tippaakaan ruotsiin, ja olen mennyt niin sanotusti täysin "munkilla" eli vitsillä kyseisiin kokeisiin. Ylä-asteella hieman yrittäessäni numeroni (pitkässä) ruotsissa oli 9. Minulla on nyt n. 4kk aikaa opiskella. Onko siis täysin kaukaa haettua nuo E:t ja L:t
YO RUOTSI KESKIPITKÄ
Toivotonko
2
64
Vastaukset
ei oo kaukaa haettuja.. kävin keskipitkän ja aina sain kokeista 4 tai 5. no kirjoitin sitten kuitenkin ruotsin ja sain M. munkilla osu monivalinnat kohdilleen :) yhtään en osaa kielioppia mutta sanoja on takaraivossa, niillä jo pärjäsi
- juukuus
Onhan se mahdollista, mutta pientä panostusta se kyllä vaatii. Neljässä kuukaudessa ehtii paljon, kun ottaa asiakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229