Makuuhuoneesta on uloskäynti pihalle, siis ulko-ovi, jota ei oikeastaan koskaan käytetä. Noh - ehkä vuodevaatteet on sitä kautta helppo puistella.
Mitä tuon oviaukon kanssa kannattaisi tehdä, että sen saisi piiloon? Kaappi eteen, verho, mitä muuta? Oviaukko on aivan seinän vieressä ja oviaukon vieressä on valokatkaisin ja pistorasia.
Ovi piiloon
Oviropleema
1
242
Vastaukset
- josymmärsin
Ei se verhokaan nyt huono idea ole, kyllähän sitä voisi laittaa muuallekkin seiniin osittain ettei se ratkaisu olisi niin läpinäkyvä.
tai jonkinlaisen sermin.. jos löytäisi tosi ison sermin tai tekisi sellaisen, niin se voisi hyvällä tuurilla peittää koko oviaukon lattiasta katoon, että se näyttäisi suunnitellulle osalle koko huonetta. Toki tavallinenkin koristesermi sopisi, mutta se saattaa tarvita silti sen verhosysteemin oviaukon peittämiseen lisäksi , että ratkaisu näyttää oikeasti hyvälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481