Minkälainen on yleensä veljen ja veljen suhde?

perkelemikätähänkäy

Oon perheen ainut lapsi (poika), ja oon aina miettinyt, minkälainen suurinpiirtein samanikäisten veljien suhde on? Miten "intiimi" suhde on? Tyyliin varmasti käyvät yhdessä saunassa, mutta onko heistä luonnollista olla esim. alasti kotona toistensa nähden?

7

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Se riippuu miten on kasvatettu, mulla jos olis veli niin ihan ok ois jos näkis alasti... ja jos mulla olis veli niin hyvinkin tiiminä elettäis toistemme tukena. Mulla ei ole edes siskoa.

• Veljiäon

Mulla on 2 veljee ja 2 siskoo tosin kaikki on mua vanhempii , vanhinkin veljeni joten en voi tietää olisiko suhteemme parempi jos olisimme saman ikäisiä.

• VaikkaAlasti

Nuorena luotin veljiini enemmän kuin yhteenkään kaveriini. Isäni oli täys p a s k a, mutta veljet olivat rautaa. Veljien kanssa pystyi puhumaan mistä vain ja tiesin, että apu on lahellä, jos hätä rulee.

• sASqedqE
        VaikkaAlasti kirjoitti:

Nuorena luotin veljiini enemmän kuin yhteenkään kaveriini. Isäni oli täys p a s k a, mutta veljet olivat rautaa. Veljien kanssa pystyi puhumaan mistä vain ja tiesin, että apu on lahellä, jos hätä rulee.

Aivan, itsekin nussin aina veljeä suoleen.

• Isänmaallinen

ei ole luonnollista! On homoutta! Uimahallin saunassakin aina pidän uikkarit jalassa koska en ole mikään itsensäpaljastelija! Yleensä en edes uimahalliin mene, koska ne ovat homoseksiä varten!

• hyi.perkele

Vitun mulkero... sinähän tässä homolta vaikutat kun et pysty kattomaan alastonta miestä. Tiiätkös, sulla itelläskin on pippeli... ainakin luultavemmin...

• Villakangastakki

Omat veljeni, 5 ja 8, tappelevat joka asiasta, heittelevät toisiaan tavaroilla ja hyppivät toistensa päälle. Joskus he onnistuvat ajamaan sovussa pyörillään.

Molemmat kiusaavat minua, suosikki on herätys kuudelta. Sotkevat myös ihan kamalasti, joten sinä pitäisit veljestä, mutta muut perheenjäsenet eivät pitäisi teistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe