Nyky ravintolat voisi lisätä annoksen hintaan "valitusvero"n.Maksaisiko asiakas oman valituksen? Tässä on mielenkiintoinen ajatus.
Valitus vero
5
160
Vastaukset
- hylkenperkki
Asiakashan maksaa jo "valitusveron" nauttimassaan tuotteessa - päältä kaunis, silkoa sisältä ja valitukset voi osoittaa mappi ööhön eli roskikseen.
Mistä tuli mieleen entisen ajan snäkärit kaljoittelun jälkeen - hieman suolapalaa ja himaan päästyä juuri ennen pyörimisen päätyttyä nautittu ateria ptkän syljen kera posliiniseen astiaan.
Ja siitä ei ollut valittamista. - Raflaton_yrittäjä
Vajakkivero pitäisi olla kaikilla karvakäsillä jotka toimivat ravintolayrittäjinä. Asiakas syö ja yrittäjä palvelee - siinä se idea on. Jos sitä ei tajua, kipi-kapi takaisin kiven alle olmin viereen.
- MitenToimisiTämä
Miten sinun asiasi liittyy minun juttuuni mitenkään? Tämä nyt oli vain joku typerä mietintä mistä kirjoitin sitten täälä.
- eiköosutuulettimeen
MitenToimisiTämä kirjoitti:
Miten sinun asiasi liittyy minun juttuuni mitenkään? Tämä nyt oli vain joku typerä mietintä mistä kirjoitin sitten täälä.
Sinä siis vain typerästi mietit, että tällaistakin voi kirjoittaa.
Siis mikä ylimielinen paska sinäkin olet - kunhan vain skrivaan. - NettiKovisVISSIIKÖ
Kyllä olet sitten kova.Huutelet netissä ja netissä huuteluksi se myös jää.Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229