issikat aivanihania!!!onko kukkaan teiatä käyby issikka-vaelluksella torniossa??
mä en oo, mutta mun kamuni on käyny!!
islanninponi-fani39
7
811
Vastaukset
- Suvi
En oo käyny Torniossa...
- Suvi
"islanninponi" ISSIKAT ON MUUTEN HEVOSIA!!!!
- nimetön
Suvi kirjoitti:
"islanninponi" ISSIKAT ON MUUTEN HEVOSIA!!!!
kyl mä sen nyt tiiän mutta ne on ponin kokosia!!
- ....
nimetön kirjoitti:
mut silti ne H-E-V-O-S-I-A vaikka kuinka olisivatkin ponin kokosii!!!!!!!!!!!!
- Dögg fani
nimetön kirjoitti:
Vaikka issikat ois shettiksen kokosii niiden nimikin sen jo kertoo IslanninHEVONEN
- ne
Dögg fani kirjoitti:
Vaikka issikat ois shettiksen kokosii niiden nimikin sen jo kertoo IslanninHEVONEN
islanninhevoset on joo islanninhevosia hehe RODULTAAN mutta lajiltaan ne on PONEJA tarkistakaa tietojanne ennen ku alatte huuteleen. Kaikki tietää että issikka harrastajat on ihan fanaattisia tästä asiasta eivätkä ajattele järjellä :)
- Dögg fani
ne kirjoitti:
islanninhevoset on joo islanninhevosia hehe RODULTAAN mutta lajiltaan ne on PONEJA tarkistakaa tietojanne ennen ku alatte huuteleen. Kaikki tietää että issikka harrastajat on ihan fanaattisia tästä asiasta eivätkä ajattele järjellä :)
Hei Ne! Väität että Issikat on hevosia vain rodultaan. Sorry vaan mutta ne on ihan kokonaan HEVOSIA!
Ja kyllä me Issikka fanit ihan järjellä ajatellaan!!! Mutta sinä et!
Dögg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086