Apua tarvitaaan!

Häirikkö10

Olen vuokralaisena omistusasunnossa. Kirjoitin vuokrasopparin vuodeksi, mutta nyt olen saanut varoituksia muutaman ja asunto aijotaan ottaa haltuun.. Joudunko maksamaan koko vuoden vuokrat vuokranantajalle, vaikka en asunnossa saisi enää asua.. Ja asunnon omistaja menettää asuntonsa..

5

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BauHerr

Käytännössä häirikön sopimus puretaan ja vuoden loppuvuokra tuppaa olemaan vahingonkorvauksen suuruinen.

Omistaja ei menetä asuntoa, vaan se voidaan ottaa taloyhtiön haltuun korkeintaan kolmeksi vuodeksi. Yleensä asunto palautetaan omistajalle per heti, kun häirikön vuokrasopimus on purettu. Taloyhtiöt eivät mielellään ryhdy vuokranantajiksi muuta kuin siksi aikaa, kun on pakko.

Voi toki olla niin, että taloyhtiö vuokra asuntoa pidempäänkin kattaakseen mm. lukkojen vaihtokulut. Esimerkiksi huumekauppaan käytettyjen asuntojen vuoksi talon kaikkien yhteisten tilojen lukot sarjoitetaan uudestaan.

Jatko riippuu siitä, millä tavalla ja miksi olet häiriköinyt. Huumekauppiaat ja henkirikoksista tuomitut ovat eri kategoriassa kuin bilettäjät.

• Oliko_pakko

Pitikö häiriköidä.

• voisionnistua

Jos löydät hänelle vuokralaisen niin ettei vuokratuloihin tule katkoksia niin saattaisi onnistua.

• NÄINASUNTOSÄILYY

ELÄKÄÄ SIIVOSTI

ÄLKÄÄ KÄNNÄILKÖ
      NNÄILKÖ JA HUUDATTAKO RADIOTA

• nytkylläihmettelen

Asunnon saaminen kun ei ole itsestäänselvyys vaan etuoikeus niin miksi pitää tuhota se eläämällä epä siivosti? Asunnon omistaja ei menetä muuta kuin vuokratuloja mutta ei asuntoa kunhan sinut on häädetty....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe