Miten reagoisitte jos lastanne , hänen kuullessa, näin haukuttaisiin.
Äpäräksi haukkuminen
9
181
Vastaukset
- mekkk
Laittaisin hakkujaa turpiin.
- kkhjhjjuujj
No jos se haukkuja on vanhus, mutta ei dementiaa eli kyseessä oma isäni, joka haukkuu lastenlastaan. Ja kaiken kukkuraksi lapsi ei ole äpärä. Toivoisin anteeksipyyntöä, mutta sitä ei tule ja mieleni tekisi laittaa välit poikki, koska paljon muutakin on.
- mekkk
Naisena voit lyödä vaikka käsilaukulla ja sanoa että oeltko jämähtänyt -50 luvulle tai kertoa vanhúkselle että eiko sulla seiso enää kuin noin hölmäjä puhelet eli hyökkays on paras puolustuts.
- jenniina11111
Puolustaisin lasta kuten vanhemman kuuluu. Lapsenen kuullen jämäkästi, mutta en riitelemällä. Sitten jälkeenpäin voisin olla hurjanakin. Selittäisin aikuiselle ihmiselle, että lapsi ei ole syyllinen mihinkään, ja aivat todella typerää on häntä haukkua. Anteeksipyynnön vaatisin lapselle. Se on ehdoton edellytys suhteen jatkumiselle. Vähempi ei kävisi, koska on normaalia, että jos toista loukataan, pyydetään anteeksi.
Selittäisin lapselle sopivalla tavalla, riippuen lapsen luonteesta ja iästä, että hän on rakkain ja ei missään nimessä syypää mihinkään. - EROAN
SUUTTUISIN JOS MULL OIS OIKEESTI LAPSIA JA KÄVISIN RÄHJÄÄMÄSSÄ KURKKU SUORANA
- Lehtolapsi
Jos lapsi on avoliitossa syntynyt, hän on avioton lapsi ja siis äpärä. Sen osan olet lapsellesi valinnut, ja siitä hän sitten kärsii.
Itse voi aikuinen olla kuinka moderni tahansa, mutta lapsi joutuu usein maksumieheksi, kun etistykselliset vanhemmat harjoittavat vapaata kasvatusta, vaihtavat avopuolisoa, käyvät rokkifestareilla, lähtevät viihteelle pubiin ja riepottavat sylilasta mukanaan, tai vievät isovanhemmille jotka hampaat irvessä joutuvat paimentamaan lasta koko viikonlopun.
Siinä se "äpärä" menee sivussa.
Hyvin hoidetussa perheessä ja suvussa ei tuota sanaa kuule.- mekkk
Sellaiset henkilöt jotka vielä 2000 luvulaa käyttävät tuota sanaa ovat täysin moukkia ja sivistymättömiä helkilöitä tai muuten tolloja.
- kaskolme
No minulle oma isä sanoi muutaman kerran meillä olleesta rengistä: "Jos olisi ollut meillä aikaisemmin sanosi Häntä minun isäkseni." Kerran sitten vastasin: "Olisikin ei ainakaan sanoisi ketään muuta minun isäksi." Mutta inhosin isää sitä lähtien koko sielustani ja sydämmestäni. Inhosin jopa hänen hajuaa niin että oli pakko siirtyä kauemmas jos Hän tuli istumaan lähelle. Olin ainoa joka halusi nähdä isän arkussa, halusin nähdä että on siellä ettei varmasti huijaa. En ole käynyt haudalla, eilen isä olisi täyttänyt 103 vuotta. Valitettavasti minä en pääse hänestä koko ikänäni, joka kerta kun katson peiliin näen sieltä piirteitä jotka sain.
No äiti oli kostomaanut ja kertonut sen isälle syyt ja synnyt...tämä selvisi minulle kun äiti itse asiasta kertoi.
En tavanut äiti lähes 18 vuoteen, kun hän kuoli en mennyt hautajaisiin.
Isällä ei ollut tyrärtä eikä äiti ollut halunut yhtäkään lapsistaan: "Yhtäkään en ole halunut aina on saanut kävellä vatsa pystyssä." Meitä oli kymmenen minä 6.
Siellä ne köllöttävät nokat kohti taivasta en ole käynyt haudalla jos menisin säästäsin päivän tarpeet ja jättäisin muistolle. - nykykäppärä
Erityisherkkyys on luontainen ominaisuus eikä sairaus. Erityisherkkä reagoi voimakkaammin kuin muut. Carol A. Brown tarttuu tähän ajankohtaiseen teemaan. Brownin mukaan erityisherkkyys on Jumalan lahja. Kirja auttaa erityisherkkiä ja heidän läheisiään ymmärtämään paremmin tätä lahjaa. Neurologinen, hengellinen ja tunne-elämää koskeva herkkyys tuottaa ihmiselle itselleen usein kipua. Samaan aikaan kun se mahdollistaa syvän yhteyden Jumalaan ja toisiin ihmisiin, se saa kyyristymään kivusta kaiken sen tuskan edessä, joka meitä ympäröi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748