Roolipelit/RGP

Alucard90

kirjotelkaa mulle millasii rooli/rgp pelei pelaatte ja voiko niitä pelata suoraan saitilta esim.niinkun sellanen peli kun mitä mä pelaan niin on runescape voisin sanoo sen saitti sivun www.runescape.com jooh kirjotelkaas vaan

5

1392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Lehmis

miten siitä harjotus maasta pääsee pois??? KIITOS

• Ted78
        Lehmis kirjoitti:

miten siitä harjotus maasta pääsee pois??? KIITOS

Joo siellä on semmonen tunneli josta pääsee ylös.Jossa on alienit juokset niistä ohi ja näät populaa oven edessä.sit siellä on semmonen valkonen ukkeli.puhu sen kans.im ready join tai jotain sinne päin.se antaa sulle semmosen kortin klikkaa sitä ja tulee teksti use this item.paina yes.sitten laita se necin kohalle wear löytyy vasemmalta alhaalta en muista pikanäppäintä.sitten jauhat uudestaan sen ukon kanssa ja kysyt miten mainlandista pääsee pois ja se antaa sulle semmosen kortin jolla pääsen noob alueelta pois.Kävele edessä olevasta ovesta sisään ja mene portaalin rome eteen avaa inventory i on pikanäppäin klikkaa korttia vasemmalla ja siirrä se portin oikealla puolella olevaan boksiin ja klikkaa oikealla ja näin tapahtuu siirtyminen.Toivottavasti tosta oli jotain apuva .........

• jiipee123

tein heräteostoksen citymarketista anarchy online 0.99e. eli ei juuri tappiota tullut mutta ku tuo versio on jotai 11.1jotain ja päivitin sen tiedoston avulla 14.7.3 kun ei autopatch toiminut, jostain serveristä valitti ? ja nyt se autopatchi toimii kait jotenki mutta se lataa sitä niin älyttömän kauan. onko tässä oikotietä onneen vai silppuanko levyn ja tunnukset paloiksi ?

• abchyuhgufil
        jiipee123 kirjoitti:

tein heräteostoksen citymarketista anarchy online 0.99e. eli ei juuri tappiota tullut mutta ku tuo versio on jotai 11.1jotain ja päivitin sen tiedoston avulla 14.7.3 kun ei autopatch toiminut, jostain serveristä valitti ? ja nyt se autopatchi toimii kait jotenki mutta se lataa sitä niin älyttömän kauan. onko tässä oikotietä onneen vai silppuanko levyn ja tunnukset paloiksi ?

minulla kävi sama juttu ei mikään auta eli kannattaa heittää levy jorpakkoon ja unhtaa käytäjä tunnus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe