Iron Maiden??

Rauta Neitsyt

Onko kukaan kuullu kappaleesta "The Ripper?".. Jotkut sano et se ois IM:n mut en oikein usko...

7

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie

Se on Priestin biisi, mut Maideni on kyllä tehny coverin.

• Jake

Judas Priestin laulaja on homo.
        Ja homot tekee paskaa musiikkia.

• British Steel
        Jake kirjoitti:

Ilman Judas Priestiä ei olisi yhtään heavybändiä vielä tänä päivänäkään.

• Joutti
        British Steel kirjoitti:

Eipäs sentään innostuta. Judas Priest oli vuosina 1975-1985 suuri(n) vaikuttaja hevi-skenellä. He olivat eka pändi, joka soitti raskaasti nopeita riffejä tuplakitaralla.
        Mutta Juutaksen esikuvina oli kuitenkin pändejä kuten Black Sabbath ja Deep Purple, jotka jo väänsivät hevi-rokkia.

Ja mitä sanoisin homojen tekemästä musiikista, niin eikös se ole vähän niin päin, että yllättävän suuri osa hyvän musiikin tekijöistä on homoja. Niiden ei varmaan tartte purkaa sukupuolien välisen kuilun tuottamaa tuskaa musiikissaan ;-).

• Micke
        British Steel kirjoitti:

Paitsi ne tuhannet yhtyeet joiden keskeisin vaikute on ollut esim. Black Sabbath tai Cream tai The Who tai... Ja niitähän ei ole ihan vähän. Kaikki kunnia HIENOLLE Judas Priest-yhtyeelle, mutta kyllä jotain suhteellisuudentajua on lupa osoittaa. ;-) Ei Juudaspappi nyt ihan NOIN merkittävä bändi kyllä ole rockmusiikin historiassa.

Muutenkin huvittaa tuo "mun isällä onkin parempi auto"-tyyppinen asenne. Mun suosikkibändit on vittu parhaita ja muut sukkaa. ;-) ...no mutta, se on kyllä myönnettävä että JP on vitun kova bändi ja Halford mies paikallaan.

• lennu
        Micke kirjoitti:

Paitsi ne tuhannet yhtyeet joiden keskeisin vaikute on ollut esim. Black Sabbath tai Cream tai The Who tai... Ja niitähän ei ole ihan vähän. Kaikki kunnia HIENOLLE Judas Priest-yhtyeelle, mutta kyllä jotain suhteellisuudentajua on lupa osoittaa. ;-) Ei Juudaspappi nyt ihan NOIN merkittävä bändi kyllä ole rockmusiikin historiassa.

Muutenkin huvittaa tuo "mun isällä onkin parempi auto"-tyyppinen asenne. Mun suosikkibändit on vittu parhaita ja muut sukkaa. ;-) ...no mutta, se on kyllä myönnettävä että JP on vitun kova bändi ja Halford mies paikallaan.

allekirjoitan lausunnon...asia kommetti,tänään
        kuuntelin työmatkalla pitkästä aikaa judasta ja kyllä ne biisit potkii...painkiller tosin meinasi poksauttaa subbarin pihalle kotelostaan =D

• judaspriestowns
        Jake kirjoitti:

vittu ime kelliis homo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe