Vaimon pikkusisko lisäilee itsestään Facebookiin aina tuollaisia kuvia päivän vaatevalinnoistaan. Minä aikuisena miehenä en kehtaa heilua kamera kädessä työpaikan pukuhuoneen peilin edessä, mutta voin listata päivän asuni.
-Sininen ruudullinen kauluspaita, Prisman House-tuotesarjaa
-Harmaa neule, Prisman House-tuotesarjaa
-Beiget farkut, Dressmanista
-Tummanruskeat nahkakengät, Ecco
-Puhelin vyökotelossa
-Kaiken varalta mukana on myös aurinkolasit, joiden linssit ovat ruskeansävyiset, suorakulmion muotoiset ja korkeussuunnassa matalat.
Miltäs kuulostaa?
Outfit of the day
3
102
Vastaukset
- vääräfoorumi
Kuulostaa mukautuvata perusmieheltä. Otapa kuule kuva ja laita vaan sinne facebookiin ja katso saatko tykkäyksiä.
- Neitsytsetä
Miksi ei sulla suorat housut? Minulla ei ole töissä farkkuja vaan suorat ja kauluspaita ja tuollainen neuleslipoverikin on. Oikeesti! Onko tässäkin nyt jotain pielessä?
Suorat housuni ovat pesussa, sillä meidän kuopus Minttu-Petteri oksensi vahingossa niiden päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184