Olen 30-v kaveri ja ostin tänä kesänä ensimmäisen pyöräni, 600cc nakupyörän. Tullut suhailtua noin 500km ja nyt pyörä tallissa odottamassa kevättä. Olisi kuitenkin kiva saada kaveri/kavereita, joiden kanssa ajelisi mutkateitä yms reittejä.
Missään pyörätapahtumissa en ole vielä ehtinyt käymään kun pyörän ostin loppukesästä, mutta sellaisiinkin varmasti kivempi mennä seurassa kun en ketään tunne. Laittakaapa tänne ilmoitusta jos kiinnostaa.
Ajokaveri 30-vuotiaalle motoristille (PK-seutu)?
YamahallaMennään
2
222
Vastaukset
- Ratakiskosuu
Oisko laittaa jotai kuvaa itestäs et vähän tietäisin kui katu-uskottava oot? nakupyörä kuullostaa vähän hinttapulien touhulta (ei niin että se haittaa mitään). Itse en kuitenkaan mitään nahkaista laita päälleni julkisesti. Ajelen itse Amazonas Turismolla, 1600cc ja kyllä pääsee ja päät kääntyy kaupungilla ajaessa. ainoa huono puoli on että sormet haisee aina pillulle ;)
- KulkusetSuussa
Aloittaja, imetkö? Nieletkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738