Haluaisin kuulla perusteltuja mielipiteitä, kiitos. Itse olin sitä mieltä, että fiksuilla on hauskempaa, mutta jos muut ovat eri mieltä ei minun mielelläni ole painoarvoa.
Onko tärkeämpää olla kaunis kuin viisas?
3
80
Vastaukset
- dfghjk
"mutta jos muut ovat eri mieltä ei minun mielelläni ole painoarvoa"
Häh?
Mitä otsikkoon tulee, minulle olisi tärkeämpää olla älykäs kuin kaunis, mutta vähemmän älykäskin voi olla viisas. Mikä on sitten yleisesti tärkeämpää, niin kyllä kauneus näyttäisi olevan suuressa arvossa. - dyhmä-mutt-vissas
Kauneus katoaa, mutta viisaus vaan lisääntyy. Viisas on aina onnellinen vaikka olis köyhä ja ruma. Viisaus on kaikkein suurin rikkaus. Oletko koskaan nähnyt oikein viisasta miestä tai naista?
- Kumpi
Mut tieto lisää tuskaa :'D ite en oo kaunis vaa ruma ja luokan parhaita oppilaita, mut silti kaikkein kivointa näyttää olevan tyhmillä ja kauniilla.
Oon nähny paljon aikaa ha vaivaa ollakseni joten kyllä vähän ettei kukaan elleivät haluu läksyjä kopsata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219