Tasokasta miestä kolmanneksi pyöräksi tahtoo vaimoni. Eikä minullakaan mitääs sitä vastaan ole. :)
Vaimolle kolmatta pyörää
10
326
Vastaukset
- Tyhjätaskulle
Hullulle lisää puuroo! :DD
- kylä.löyty
Mina ähmed ja 5 minu kaveri voi tula ja nussi teida koko yö sina ei huolestu me jaksa me harjotelu paljo bääää bääää
- Pakolaissyyhy
Löytyiskö syyhyä kans? Sitä olisi kiva saada.
- Tässä_viestissä
vaparisolvaaja Pia Rask esittää tyylilleen uskollisena taas jotain aivan muuta kuin itse on kyselemällä viattomasti vaimolle lisäviihdykettä aviovuoteeseen. Muutenkin Pia Raskin skitsofreeniset viestit tunnistaa heti kun sellaisia jossain näkee. Sairas reppana eikä apua löydy.
- joko-mennään
No tässä oisi kolmas pyörä
- nimimerkityksetönkö
Mulla olis jouten pari vanhaa kärrynpyörää.yhtähän sä pyydät mut saat toisen kaupan päälle ja ilmasiksi
Hmm.. Täältä löytyis mukava ja mutkaton hyvin käyttäytyvä...
- Anonyymi
Jos vaimo on siro ja timmissä kunnossa, niin helppo nakki. Jos taas tarjolla humalainen taistelunorsu, niin ei kovasti vientiä.
- Anonyymi
Katon oisko mulla varastossa ylimääistä pyörää..käykö ihan yksvaihteinen?
- Anonyymi
Ei tarvii enää. Juttu on jo 9v vanha ja ukko laho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937