Tasokasta miestä kolmanneksi pyöräksi tahtoo vaimoni. Eikä minullakaan mitääs sitä vastaan ole. :)
Vaimolle kolmatta pyörää
10
299
Vastaukset
- Tyhjätaskulle
Hullulle lisää puuroo! :DD
- kylä.löyty
Mina ähmed ja 5 minu kaveri voi tula ja nussi teida koko yö sina ei huolestu me jaksa me harjotelu paljo bääää bääää
- Pakolaissyyhy
Löytyiskö syyhyä kans? Sitä olisi kiva saada.
- Tässä_viestissä
vaparisolvaaja Pia Rask esittää tyylilleen uskollisena taas jotain aivan muuta kuin itse on kyselemällä viattomasti vaimolle lisäviihdykettä aviovuoteeseen. Muutenkin Pia Raskin skitsofreeniset viestit tunnistaa heti kun sellaisia jossain näkee. Sairas reppana eikä apua löydy.
- joko-mennään
No tässä oisi kolmas pyörä
- nimimerkityksetönkö
Mulla olis jouten pari vanhaa kärrynpyörää.yhtähän sä pyydät mut saat toisen kaupan päälle ja ilmasiksi
Hmm.. Täältä löytyis mukava ja mutkaton hyvin käyttäytyvä...
- Anonyymi
Jos vaimo on siro ja timmissä kunnossa, niin helppo nakki. Jos taas tarjolla humalainen taistelunorsu, niin ei kovasti vientiä.
- Anonyymi
Katon oisko mulla varastossa ylimääistä pyörää..käykö ihan yksvaihteinen?
- Anonyymi
Ei tarvii enää. Juttu on jo 9v vanha ja ukko laho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717