Katso yle areenassa mot ohjelmasta video eläinten kohtelusta. Miten lehmiä, sikoja ja lampaita kohdellaan viimeisillä hetkillään. Menee ruokahalu ja mieltymys lihan syöntiin. Kyllä ihminen osaa olla julma ahneudessaan. Kun on kyse suurista yrityksistä, eivät eläinlääkärit eivätkä eviran väki reagoi niin kuin pitäisi. Teurastamot kiinni ja mittavat sanktiot päälle. HkScanin puoleksi omistama teurastamo yksi salaa kuvatuista. Loppuu meikäläiseltä lihatuotteiden käyttö. Sairasta touhua.
Julmaa eläinten kohtelua teurastamoisda Suomessa
10
111
Vastaukset
No tässä taas eläinaktivistit vedättää kansaa1-0
- sdgfgg
En ole rikas, mutta olen aina yrittänyt osta kallista suomalaista lihaa, jota luulin inhimillisesti tuotetuksi ja puhtaaksi.
- TuliKatsottuaOhjelma
Olihan ohjelma..Tajuissaan olevia lehmiä sätki ja veri lensi. Ei ole ihmistä suurempaa sadistia jumala maan päälle luonut.
- ä.p
raamattu sanoo että jumalaa pelkääväinen on hyvä myös elukoille.
kaipa koska pitää niitä jumalan luomina eikä vain rahana ? - jepjoopajoo
Mutta tonkikaapa halal teurastus metodeja.
Siinä riekuttavaa....mitenkään puolustamatta turhaa sähköpiiskan käyttöä.
Nakki muuten se vain maistuu usealle. Ei lähde henki känny softalla ei. Arjesta vieraantunutta sakkia.- jallajalla
Suomessa toimivilla teurastamoilla on sääntönsä kuinka tuotantoeläimen teurastus tulee suorittaa ja ohjelmassa niitä sääntöjä rikottiin törkeästi ja sinä puolustelet em:n kaltaista toimintaa..???? Kas kummaa kun et linkittänyt isiksen videoita joissa leikataan pää irti, ajetaan tankilla yli tai poltetaan elävältä asiayhteyden ollessa teurastamoiden esille nostetut rikkeet..Arjesta vieraantunutta sakkia kun eläinrääkkäys ei miellytä???
- kärsimys
Kukahan se tässä on vieraantunut ja mistä? Sinä syöt nakkia ilman mitään käsitystä siitä tuotantoketjusta, jolla se mössö on siihen kuoreen ja muovipakettiin saatu, ja sinä väität, että sinulla on realiteetit hallussa? Joillain näkyy olevan se käsitys, että silmät ummistamalla saa paremman käsityksen todellisuudesta kuin katsomalla, mitä oikeasti tapahtuu. Joka kerta, kun ihmisille näytetään näitä tuotantolaitosten julmuuksia, niin reaktio on sama: ei, ei, ei saa näyttää, minä haluan elää omassa todellisuudessani. Se on vieraantunutta, jos mikä.
- entäpätämätapaus
http://www.lapinkansa.fi/lappi/posion-etsintojen-synkka-sivutuote-navetta-taynna-kuolleita-lehmia/ saunan taka.......!!
- Eläinrakas.ihminen
Posiolaisesta navetasta löytyi yli 20 pahasti mädäntynyttä nautaa
POHJOIS-SUOMI 27.10.2015 15:51 KALEVA
MAINOS
Posiolaisen maatilan navettarakennuksesta löytyi useita kuolleita lehmiä. Poliisin yhdessä eläinlääkärin kanssa tekemässä tarkastuksessa navettarakennuksessa todettiin hieman yli 20 pitkän aikaan kuolleena ollutta ja pahasti mädännyttä nautaa.
Nautaeläinten pito oli lopetettu tilalla useita vuosia aikaisemmin. Tarkastuksessa eläimistä ei löydetty eläimen lopettamiseen viittaavia jälkiä.
Poliisi tutkii eläinten kuolemaan johtaneita tapahtumia rikoksena rikosnimikkeellä törkeä eläinsuojelurikos.
Nautojen ruumiit löytyivät yllättäen, kun etsintähenkilöstö tarkasti rakennuksia Posiolla etsittäessä pientä kadonnutta poikaa 17.–18. lokakuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806