Tää on komein..
8
498
Vastaukset
- Suvi
Niin onki.. Se on aivan ihQ. Oon muutes Veikon hoitaja ;)
- fazer.
jaa-a.. :) onko se sun mielestä maailman komein ori, maailman komein suomenhevonen vai kaikista maailman hevosista komein? :D olihan tuo aika komea, mutta on niitä komeampiaki nähty :p mm. tallilla jolla käyn ratsastamassa.. :) siellä on ruunikko suomenhevos ori joka on aivan hurmaava komistus :D
- ...
Mun mielest se on komein suokkari.. Hyppää hyvin ja on tosi suosittu tunneilla ja sillee.. Kaikki tykkää siitä meidän tallilla.. Tuon haluaisin ittelleni :)
- P.P.p
kauneus on katsojan silmissä.. katsoppa vaikka etain royal tai varenne... komeimpia minussa... tai passionate kemp... Olleviiri kans on ihku
- ...
Ei se mun mielest oo mikään maailman komein, mut on on se silti tosi kivan näkönen :) (terkkuja sen hoitajalle, joka on mun kaveri)
Kyllä mä oon komeempiikin nähny esim. Bandy on kans aika komee.. - Suvi
... kirjoitti:
Ei se mun mielest oo mikään maailman komein, mut on on se silti tosi kivan näkönen :) (terkkuja sen hoitajalle, joka on mun kaveri)
Kyllä mä oon komeempiikin nähny esim. Bandy on kans aika komee..Kiitos terveisistä :) Takasin vaan, vaikka en kyllä tiiä et kuka ton kirjottaa..
Eihän tuo Veikko oo mikään maailman komein hevonen..
Itte fanitan mm. Matadoria, Flyinge Amiralia, Landgrafia ja tämmösii. On tuo Robin Z: kin aika kivan näkönen. Ja Cor dé la Bryeré ( en tiiä että onko kivan näkönen)
Baikkia täytyy myöskin Fanittaa, onhan se aika ihana.. Terkkuja Lotalle...
- katsoitteko
myös ne hevosen pisteet , eipä ole mitenkään huippu kantakirja arvosanat ,
onhan se hienon näköinen, mutta aika tavanomainen , tuollaisia löytyy joka pitäjästä ja ilman noita vikoja.
en nyt oikein ymmärrä mikä tuosta niin kovin ihmeellisen tekee ?
ei paha mutta ei niin ihmeellinen- ravineiti
No ei tuonut mikään ihmeellinen ollut..
Kyllä niitä komeimpiakin löytyy... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096