Hoitoheppa ilmaisella ratsastus mahdollisuudella ja nyt vielä aluksi... hevonen asuu Valkeakoskella!
10v suomenhevonen. Kaivataan n. 12-15v nuoria jotka pystyvät siivoamaan pari karsinaa/käynti ilman kynsien katkeilun draamaa:D Talli pieni ja aika vanha, mutta sitä enemmän mahdollisuuksia! Saisi siis harjata, kesällä pestä, hoitaa varusteita, talutella, juoksuttaa ja maybe ratsastaa jos osaa(ja USKALTAA). Hoitajaa kaipaa siis tallin toinen asukki, ex-juoksia. Minä olen ainoa joka nyt voi ja uskaltaa sen selkään... Kiltti sählääjää! Muut ei ratsasta vain kouluttamattomuuden vuoksi. Ei pukita tai hypi pystyyn. TÄMÄN HEVOSEN KANSSA EI VOI HULLUNA "TEHO TREENATA" VAAN KAIVATAAN JOTAKUTA VASTUUNTUNTOISTA! Hevosella ei hypätä tai mennä maastoon ilman lupaa! Ruuna on nyt liian vähällä liikunnalla kuntoonsa nähden ja sille halutaan nopeasti osaava, järkevä ja varma liikuttaja & hoitaja. Kiinnostuneet vastauksia tänne: suomenhevonen@outlook.com
Älkää vastatko tänne koska hukkaan sivun kuitenkin:'D
Hoitohevonen tarjolla!
äkkiäjapikapikaa
2
231
Vastaukset
- aloittaja0000
Ilmoitus ei vanhene ennenkuin ilmoitan toisin! :))
Ite olen 11.v kohta 12:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086