Olen tässä miettinyt jos vaikka tälläistä vaihtoehtoa alkaisi rakennuttaa(rakennuttaja tai sukulainen toisena) talo olisi autokatoksilla eritetty eli ei yhtenäistä seinää. Paritalo pitäisi olla ei ASOY muotoinen, eli hallintosopimuksella omat kullakin(eikös näin parempi) Paritalossa ajattelin sitä säästöä sillä että yhdelle tontille kaksitaloa.
Mutta kuinka menee nämä vesimittarit ja sähkönkulutukset siten että ei olisi kenellekkään mitään vaivaa??
Paritalosta
edullisestitaloon
3
79
Vastaukset
- ottiatuota
Niin juu, otappa ensin selvää niiltä, jotka ovat näin rakentaneet, minun tietääksen JOKAISESSA tapauksessa on tapeltu verissä päin, ennen omansa myymistä.
Kun ei suomalainen tule toimeen edes naapurinsa kanssa.- mitenonoikeasti
Voiko kaikki olla niin negatiivistä? Kyllähän esim rivareissakin asutaan, ja eikö tuolla ei asoy(omat) muodolla saada vastuut jaettua?? Tosin tuosta vesilaskutuksesta en tie kuinka se on hoidettu tuossa muodossa???
- onkokokemuksia
Onko paritalon puolikkaan rakennuttaminen edullisempaa kuin vastaavan kokoisen omakotitalon??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197