ulosmittauspäätös/määräämiskielto

jykälläeiolekaikkihyvin

sitä kyselisin niin kun tossa tuli hölmöiltyä jokin vuosi(5v) sitten ja palkastani menee aina osa voutille ja nyt tuli sitten ulosmittauspäätös kuolinpesästä, ja oman osuuden isovanhempien kuoltua olen saanut kesäpaikasta kun olin alle 18vuotias jokin 10 vuotta sitten!!niin tällä hetkellä mutsi omistaa suurimman osan ja veljen kanssa omistetaan saman verran niin meneekö tämä minun osuuteni nytten sitten ulosoton toimesta myyntiin vai mitä tapahtuu??kuitenkin ne palkasta ottaa koko ajan summan kuitenkin on vaan 7000€ ja se maksimissan kestää pari vuotta maksaa jos pelkästään palkasta ottaa jos ei sitten itse pysty maksaa jossakin vaiheessa enemmän pois kerralla!!ja samassa lapussa luki että määräämiskielto,velallisen perinnönjaossa tuleva omaisuus on luovutettava ulosottomiehelle!!omistan myös asunnon niin luulisi että se menisi eka alta jos jotakin omaisuutta meinaa ulosmitata!!vai tarkoittaako tämä sitten sitä jos mutsi potkaisee tyhjää vaikka vuoden sisällä niin sitten minun osuuteni menee myyntiin ulosoton toimesta???

5

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jykälläeiolekaikkihyvin

ja se vielä täsmennyksenä jos ollaan keskenään sovittu että ite omistan osan pelkästään mettä palstaa ja samoin veli ja sitten mutsi omistaa mökin niin ja se on maapläntin kartassa piirretty kuka omistaa minkäkin kohdan niin voiko jos uo pistää mun osuuden myyntiin niin se sitten kohdistua ite mökkiin!!

• 1420

No mitäs jos soitat sille ulosottomiehelle ja kysyt mistä on kyse? Kuulostaa turvaavalta ulosmittaukselta, eli et saa itse myydä omaisuuttasi ilman voutin lupaa. Ja tottakai joku mökki lähtee ennen kuin oma asunto, asunto jossa asut on se ihan viimeinen asia joka ulosmitataan.

• jykälläeiolekaikkihyvin

joo selkeni asia aika hyvin alustavasti,vielä soittaa oma uo äijä katotaan nyt mitä se sanoo, kun kuitenkin mainitsin että että summa on sen verran pieni että se on vuode-1,5 maksettu pois niin, ainut asia se sanoi että on varmaan siltä varalta tehty määräämiskielto jos sattuu esim-työttömäksi jäädä tai jos tulee huomattava summa lisää uo:ttoon!velkaneuvojalle tässä sitten lähdetään soittaa jospa saisi sitä kautta hommat järjestettyä saisi koko paskan uo:sta maksettua pois!!

• Anonyymi

Perintötalossa tai omaisuudessa voi olla monia kohtaloita. Monesti myös monivelkaisuus ratkaisee eli osa veloista menee ulosottoon ja yhden pystyy hoitamaan loistavasti. Kytäjän kartanon tyylisessä tilanteessa kävi niin että kaksi velkaa pyörii hyvin ja useampi päätyi KruunuVoudin käsiin vuokralaisten kuolemien jälkeen, heidän kuolinpesään tuli kaiken lisäksi konkurssi ja asunto oli tuhottu tulipalossa jo sitä ennen melko perusteellisesti. Tosin lista monista oudoista muista tapahtumista on pitkä kuin mikä eli kysymyksessä on jonkin sortin "Kummitustalo". Loppupeleissä ulosoton käsiin jäi vain näistä romuralleista säästynyt, aikaisemmassa remontissa poistettu tummun wanha vessanpytty. Tulipalokaan ei tehnyt juuri mitään koska vesi oli tullut katon läpi jo paljon aiemmin. Talon tarinoista voisi kirjoittaa kirjan on se niin uskomatonta.

• Anonyymi

Voisi luulla että talon alla on nälkävuosien aikainen unohdettu hautuumaa 1800-luvulta jolloin varsinkin lapsia haudattiin satunnaisesti metsälaitojen hiekkaharjuihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe