Olen neljännessä kentässä ja siinä kohtaa ku se ihme kone tekee sen marmorikuulan. Mut sitte ku se kone on tehny sen kuulan, manu ei ota sitä vaikka siihen tulee käden kuva. Ootteks te muut saanu poimittua sitä kuulaa maasta? Mul menee hermo ku se ei ota sitä vaikka kuinka rämppäis. Apua!
Manu ja Matti 4
7
479
Vastaukset
- tikru
Meillä sama ongelma. Se kohta tökkii.. tarttis varmaan kysyä jostain päivitysversiota tai sit meillä on maanantaikappale..
- Erks...
Mut jos se ääni sanos jotaki siin kohti? En oo siin kohti, mut epäilen et se pitäs jollaki esineellä saada pois... Kokeilkaa eri esineitä!!!
- Puawo
Erks... kirjoitti:
Mut jos se ääni sanos jotaki siin kohti? En oo siin kohti, mut epäilen et se pitäs jollaki esineellä saada pois... Kokeilkaa eri esineitä!!!
Mulla tökki kanssa siinä kohtaa; pelissä ilmeisesti bugi. Itse tallensin pelin siinä kohtaa, poistuin ohjelmasta ja avasin uudestaan ja jopa rupesi toimimaan. Toivottavasti auttaa teillekin!
- Koira-fani-94
Puawo kirjoitti:
Mulla tökki kanssa siinä kohtaa; pelissä ilmeisesti bugi. Itse tallensin pelin siinä kohtaa, poistuin ohjelmasta ja avasin uudestaan ja jopa rupesi toimimaan. Toivottavasti auttaa teillekin!
Mite taso 3 siihen roboo saa sen "vilkun"? Mie en löyä sitä ):
- Puawo
Koira-fani-94 kirjoitti:
Mite taso 3 siihen roboo saa sen "vilkun"? Mie en löyä sitä ):
Löytyy muistaakseni varastoalueen "ylänurkasta".
- Ananas
Puawo kirjoitti:
Löytyy muistaakseni varastoalueen "ylänurkasta".
mist muute löyty se raha jonka tarvii siihen bensiini hommaa?
- apuakiitos555
avaimella siitä sinisestä kaapista siellä pikkusessa rakennuksessa minkä vieressä on se keltanen tankki. miten sen tankin saa pois/miten sen taakse pääsee oon jumissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210