Ainut muutos kansiksen kirjan muuttuminen. Muut ennallaan, pisterajat jatkavat nousuaan ja Aaltoon turha kuvitella pääsevänsä alle 40p ensi vuonna.
Vuoden 2016 pääsykoekirjat julkaistu!
8
159
Vastaukset
- help12
Alkaa vähän jännittää kun ekaa kertaa haen ja vastassa heput jotka käyny kirjat läpi 10 kertaa edellisinä vuosina :/
- Hetgfhhfv
Yksi niistä olen minä.
T. 36,5p vm 2015 - jutkutkutkut
Juuri niitä, jotka ovat käyneet kirjat läpi jo 10 kertaa, ei tarvitse jännittää ja pelätä. Eivät ne onnistu tälläkään kertaa. Menet kaikkien ohi kirkkaasti.
- faktatpöytään
...paitsi että en usko että pisterajat enää nousevat mahdollisesti jopa laskevat koska suurinosa kirjoista pysyneet samoina. Sanoisin vaan että koe vaikenee huomattavasto verrattuna vuoden 2015 kokeeseen.
- saapanähdä
Näin sitä monet väitti viime vuonnakin, mutta kuinkas kävi. Toivotaan ettei nousis, mut ku näin idiootit kirjavaihdotkin kävi niin tiiä yhtään osaako ne järkeillä kokeen kanssa :D Saa nähdä..
- jooj00
osaisko joku sanoa, että selviänkö vanhalla johtamisen & markkinoinnin (2013) painoksella? onko paljon muutoksia vuoden 2014 painokseen?
- kansainvälistyminen
Ei pärjää. Uudessa painoksessa on ihan kokonaan yksi uusi kappale.
- aerareyrey
Kannattaa hommata uusi painos, vaikka vanhassa on aikalailla samat asiat paria muutosta lukuunottamatta. Jos haluat säästää, niin lainaa kirjastosta uusin ja kopioi koko kirja, itse tein näin viime keväänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917