Eli oon 17 vuotias tyttö ja olen on&off oksennellut tässä nyt jo muutaman vuoden ajan ja olisin niin jo valmis parantumaan ja lopettaa tahallisen oksentelun kokonaan. En oo koskaan kertonut mun syömistavoista/ongelmista kenellekkään, en ees mun kavereille. Musta ois nii ihanaa jos pääsis puhumaan jollekkin joka tajuu ja on kokenut samanlaisii asioita. Kriteerinä mulla ois että haluaisit oikeasti parantua. Eli en siis todellakaan etsi ketään jonka kanssa ahmitaan ja sitten oksennellaan yhdessä! :D Jos kaipaat kaveria jonka kanssa voit puhua avoimesti aiheesta laita ihmeessä kik-nimesi tohon alas niin otan yhteyttä. Olisi hyvä jos olisit suunnilleen saman ikäinen. Itse asun etelä-suomessa, joten olisi plussaa jos asuisit myös täällä päin, mutta kyllä kauempanakin asuvat saavat toki viestä laittaa :)
Vertaistuki-kavereita
vertaistukeavailla
1
78
Vastaukset
- Jannikeeh
Jannikeeh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 672812
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251572
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259