Onko kellään kokemusta Aliexpressin vaatteista? Olen ajatellut tilata vaatteita sieltä kun saisi paljon halvemmalla kuin suomesta, miten se tullisysteemi oikein menee kun en ole koskaan ennen tilannut vaatteita ulkomailta? Jääkö vaatteet siis tulliin jos summa ylittää jonkun tietyn rajan ja pitääkö summa maksaa tullissa? Auttakaa tietämätöntä. Ovatko vaatteet ollut minkälaatuisia ja milloin saapui perille?
Aliexpress ja vaatteiden tilaaminen.
aliexpresso
1
431
Vastaukset
- Ebayshoppailija
Hei, itse vasta kuulin kyseisestä kaupasta. Kiinasta on paljon tullut tilattua ebayn kautta, mutta tämä Aliexpress onkin oikea ostosparatiisi. Tässä linkissä on neuvoja.
http://www.opastaja.com/aliexpress-tilaaminen-ja-kokemuksia/
Itse tuskailen vasta rekisteröitymisen kanssa. Ei onnistu, herjaa vaan että "Sliding verification failed, please retry". Facebookiin en kuulu enkä tämän takia siihen halua liittyä, jotta sitä kautta tekisin rekisteöinnin. Rekisteröinti pitäisi onnistua muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249