Odotan sitä hetkeä

taitaaollalähellä

kun kaikille selviää, että sukuun tullut uusi jäsen on valehtelija ja teki lupaustensa mukaisesti "kaikkensa" saadakseen maineeni turmeltua.

27

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkentavakysymys

Sinun sukuusi siis?

Mitäs hän on valehdellut sukulaisilleen?

• sulle-sinulle-vain

Kyllähän sä tiedät mitä ilkeä ihminen saa aikaan.

• Muisteleppa
        sulle-sinulle-vain kirjoitti:

Kyllähän sä tiedät mitä ilkeä ihminen saa aikaan.

Ai tiedän vai?

Mistä tiedät, kuka olen?

Sinä itse se olet maailman ilkein ihminen.
        Muistan jo kuinka koulussakin kiusasit kiusaajien edessä, yms.. Tuskin muistat.. Hymähdys..

Minä en ole sukulaisilleni valehdellut.

t. Se mielestäsi ärsyttävän näköinen..

• sulle-sinulle-vain
        Muisteleppa kirjoitti:

Ai tiedän vai?

Mistä tiedät, kuka olen?

Sinä itse se olet maailman ilkein ihminen.
        Muistan jo kuinka koulussakin kiusasit kiusaajien edessä, yms.. Tuskin muistat.. Hymähdys..

Minä en ole sukulaisilleni valehdellut.

t. Se mielestäsi ärsyttävän näköinen..

Hmmmm, nyt meni vikaan, ja pahasti. En tunne sinua, enkä syyttänyt sinua, totesin vain että kyllähän sä tiedät mitä ilkeä ihminen saa aikaan.

• Muisteleppa
        sulle-sinulle-vain kirjoitti:

Hmmmm, nyt meni vikaan, ja pahasti. En tunne sinua, enkä syyttänyt sinua, totesin vain että kyllähän sä tiedät mitä ilkeä ihminen saa aikaan.

Anteeksi, kun provosoiduin. *Ashamed* :)

• Lljgfhklmmgh

No oletpas sä itse jalo ihminen, kun toiselle pahaa toivot. Oikea Herran enkeli... ;)

• rivienvälit.kertokoon

Nimenomaan..

• ihmetystäkerrakseen
        rivienvälit.kertokoon kirjoitti:

Nimenomaan..

Kenelles tuo sitten on tarkoitettu?

• Kaikillejaetenkisulle
        ihmetystäkerrakseen kirjoitti:

Kenelles tuo sitten on tarkoitettu?

Mä inhoan reaalimaailmassakin vihjailua. Jos on asiaa, tule sanomaan suoraan!

Ja näiden sanojen myötä, heitän heipat koko sivustolle, ainakin joksikin aikaa.

Joten hyvät Joulut, Justukset ja muut, terve! :)

• pasagr
        Kaikillejaetenkisulle kirjoitti:

Mä inhoan reaalimaailmassakin vihjailua. Jos on asiaa, tule sanomaan suoraan!

Ja näiden sanojen myötä, heitän heipat koko sivustolle, ainakin joksikin aikaa.

Joten hyvät Joulut, Justukset ja muut, terve! :)

Aloittajan sisällä on vihaa ja tällä kirjoituksella hän kanavoi epäsuoran vihan tänne kirjoitukseen. Toivoen tämän helpottavan hänen omaa oloaan. Hän ei pysty sydämestään toivomaan onnea, tässä tapauksessä suvun uusi jäsen, vaan hän haluaa rajoittaa onnea mutta siihen ei pysty.

• vaimitä

Niin, eihän oikeesti sukuun voi olla tulossa ketään valehtelijaa, eihän semmoisia ole olemassakaan?

• Kaikillejaetenkisulle
        pasagr kirjoitti:

Aloittajan sisällä on vihaa ja tällä kirjoituksella hän kanavoi epäsuoran vihan tänne kirjoitukseen. Toivoen tämän helpottavan hänen omaa oloaan. Hän ei pysty sydämestään toivomaan onnea, tässä tapauksessä suvun uusi jäsen, vaan hän haluaa rajoittaa onnea mutta siihen ei pysty.

Palasin vielä tsekkaamaan viimeisen kerran mitä tänne on tullut.

Minä en ole a.p.

• Kateellisenkatkeraakalkk
        vaimitä kirjoitti:

Niin, eihän oikeesti sukuun voi olla tulossa ketään valehtelijaa, eihän semmoisia ole olemassakaan?

Juu eikä suvussa voi olla myöskään kateellista panettelijaa, johon jollakulla sitten on mennyt hermot ja kertonut muille oman näkemyksensä panettelijasta, joka on juuri sellainen, minkä kuvan kajepukki on ihan itse itsestään antanut!

• eiollut

Ei ollut ennen

• eiollut
        eiollut kirjoitti:

Ei ollut ennen

ei niin, mutta nyt on, Ei kuitenkaan mitään huolta muru murulta kaikki selviää. Valheilla on kuten tiedetään lyhyet jäljet.

• menetettypelisi
        pasagr kirjoitti:

Kyllä, aivan näin. Naamari on apltä pudonnut. Pahaolo ja viha vain velloo päässä. Ei edes sääliä löydy, enää.

• säälionsairautta
        menetettypelisi kirjoitti:

Kyllä, aivan näin. Naamari on apltä pudonnut. Pahaolo ja viha vain velloo päässä. Ei edes sääliä löydy, enää.

Ketä pitää sääliä? Valehetelijaako?

• oikeatiekö
        säälionsairautta kirjoitti:

Sääli on sairautta eikä helpota aloittajan toipumista katkerista virroista

• Uskonkyllätäysin
        säälionsairautta kirjoitti:

Siis minkä ihmeen naamarin? Minä kun ymmärrän tuon niin että ap vihaa naamareita, eikä tuo asetelmakaan ole sellainen että naamaria tarvitsisi.
        Ap:lle sanoisin että jos hänen tiedossaan on jotain mihin tuo aloituksen "tekee kaikkensa" viittaa joka loukkaa jonkun oikeutta,kunniaa tai muuta niin ne pitää paljastaa. Vastuunpakoilu taytyy selittää, ei voi vain toivoa että joku muu paljastaa sen minkä sinä jo tiedät. Jos tuo valehtelu koskee kolmansia ja olet huolissasi, niin suoraselkäistä olisi kertoa tuo niille kolmansille.

• Sopisajatellalapsia
        Kateellisenkatkeraakalkk kirjoitti:

Juu eikä suvussa voi olla myöskään kateellista panettelijaa, johon jollakulla sitten on mennyt hermot ja kertonut muille oman näkemyksensä panettelijasta, joka on juuri sellainen, minkä kuvan kajepukki on ihan itse itsestään antanut!

Ei ole totta! Tämä voisi niin olla exäni perheenjäsenen kirjoitus. Ota yhteyttä jos on.
        Jos ei ole,niin silti... Kun exäni oli pitkään riidoissa sukunsa kanssa,lapsemme eivät saaneet tavata exäni siskon lapsia. Minä näin lapsia joka toinen viikonloppu ja kun kysyin lapsilta tästä asiasta, niin näin ilman vastaustakin mistä johtuu. Kysyin lapsita josko koittaisin järkätä niin että kun ovat luonani, niin heitän heidät sinne kylään. Etenkin toiselle lapselle tuli itku ja hänestä näki että on kaivannut serkkujaan. Laitoin viestiä exän siskolle että onnistuisko tämmöinen ja vastaus oli ymmärettävä. Sanoi että heilläkin kovin olis lapsilla halua tavata serkkujan,mutta minun pitäisi sopia exäni kanssa ensin. Toinen viesti selitti ensimmäistä. Siinä todettiin että pelkäävät, etenkin perheen kolmatta siskoa. Nyt puhutaan isosta pahuudesta,jonka exä pyysi järjestelemään minun tuhoani kun olin lasten kanssa turvakodissa. Heidän touhunsa on satuttanut isoa määrää ihmisiä,pahiten yhteisiä lapsiamme.
        Eli jos tämä sattuisi olemaan exäni sisko,hän tuskin tänne uskaltaa avautua. Ja todettakoon kiinnijäämiseen,että on jo jäänyt kiinni,mutta selvittely vie aikaa ja temput niin monimutkaisiakin vielä.

• Elämyssiskot
        Sopisajatellalapsia kirjoitti:

Ei ole totta! Tämä voisi niin olla exäni perheenjäsenen kirjoitus. Ota yhteyttä jos on.
        Jos ei ole,niin silti... Kun exäni oli pitkään riidoissa sukunsa kanssa,lapsemme eivät saaneet tavata exäni siskon lapsia. Minä näin lapsia joka toinen viikonloppu ja kun kysyin lapsilta tästä asiasta, niin näin ilman vastaustakin mistä johtuu. Kysyin lapsita josko koittaisin järkätä niin että kun ovat luonani, niin heitän heidät sinne kylään. Etenkin toiselle lapselle tuli itku ja hänestä näki että on kaivannut serkkujaan. Laitoin viestiä exän siskolle että onnistuisko tämmöinen ja vastaus oli ymmärettävä. Sanoi että heilläkin kovin olis lapsilla halua tavata serkkujan,mutta minun pitäisi sopia exäni kanssa ensin. Toinen viesti selitti ensimmäistä. Siinä todettiin että pelkäävät, etenkin perheen kolmatta siskoa. Nyt puhutaan isosta pahuudesta,jonka exä pyysi järjestelemään minun tuhoani kun olin lasten kanssa turvakodissa. Heidän touhunsa on satuttanut isoa määrää ihmisiä,pahiten yhteisiä lapsiamme.
        Eli jos tämä sattuisi olemaan exäni sisko,hän tuskin tänne uskaltaa avautua. Ja todettakoon kiinnijäämiseen,että on jo jäänyt kiinni,mutta selvittely vie aikaa ja temput niin monimutkaisiakin vielä.

Tuolla otsikon väkivaltaiset veljet ketjussa löytyy erään illan omituisuus, joka aikoinaan paljonkin mietitytti että miten olisi voinut käydä... Exäni naureskeli vieressä. Hän naureskeli myös silloin kun sama siskonsa tarjosi 50€ käsikaasua eräälle vartijalle, lasten låsnäollessa. Mitään muuta ei tapahtunut kuin että ajoin lössin ulos kun tulin keittiöön.

• katmanduuuu
        oikeatiekö kirjoitti:

Sääli on sairautta eikä helpota aloittajan toipumista katkerista virroista

Katkeratvirrat, aika hyvä ilmaisu. Ne voivat kyllä viedä mennessään jos unohtaa elää :)

• eiootottakaan

Mitä hllvettiä täällä sekoillaan...? :-D

• sitähäntäällätaas

Täällä joku taas tietää aloittajan asiat paremmin kuin hän itse.

• Juoksetyttö

Arvashan sen...

• Todistepalaveri

Järkyttäviä asioita ja vakavia oikeusturvaloukkauksia,väärennyksiä,törkeä veropetos,valheidn verkko,paljastunut mielenterveys,henkistä kidutusta.....

Mm.noista on pikkuhärömammamme tehty. Viranomaisissa ihan outoa tietoa. Siskosten suunnitelmat sanelimella,...

No,kyllä mä joka päivä naurankin sentään..

• JaPumpulia

Tiedätkö sinä tästä jotain vai mikä on viestisi tarkoitus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe