Naimisiin, mutta...

surullinen_mies

Olen seurustellut jo pitkään musliminaisen kanssa, naimisiin oli tarkoitus mennä ensi vuonna, mutta nyt ongelmaksi muodostui se että hän ei hyväksy suuseksiä. Ei annettuna hänelle eikä toisinpäin.
Minä olen yrittänyt selittää että seksi avioliitossa on tärkeää ja haluan antaa hänelle vaimonani nautintoa myös oraalisesti.
Naisystäväni on saanut perinteisen kasvatuksen ja on luonnollisesti neitsyt eli ei omaa kokemusta seksielämästä.
Ei kai naimisiin meno voi kaatua yhteen suuseksikysymykseen vai voiko? En tietenkään voi pakottaa häntä vastaanottamaan suuseksiä.
Erittäin turhauttavaa. Yritän jatkaa suostuttelua, mutta pahalta tuntuu.
Onko teillä antaa jotakin vinkkejä kuinka edetä asiassa vai onko minun luovuttava ajatuksesta antaa suuseksiä vaimolleni?

5

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prkele

V..tun paskapää. vai seurustellut muslimin kanssa. Typerä olet! Sut pitää hakata.

• lkjhgfdfgh

kokeile porata sitä perseeseen sen se kyllä osaa kuten kaikki muslimit,niin pojat kuin akatkin

• alkuperäinen

Kyse ei ole nyt siitä antaako kakkosta vai ei. Tiedän ettei anna eikä ko. rusinareikä itseänikään seksuaalisessa mielessä kiinnosta, muutoinhan se on tärkeä noin biologisessa mielessä.
        Netistäkin löytyy tietoa missä suuseksi on muslimeille ok, kunhan nainen ei niele siemennestettä. Mutta kun naisystäväni väittää sen olevan Islamissa kokonaan kiellettyä sekä tehtynä naiselle että miehelle.

• lkjhghj

kyseleeekö joukkoraiskaajat ruotsissa raiskaamiltaan naisilta imeekö nesteet eli ei

tunge kulli vaan suuhun ja pidä korvista kiinni ja laske mällit kitalakeeen että tärisee ja mielelääm poraa ensin sinne perseeseen sitä, pilluun
      älä koske ne ei ole tottuneet siihen

• eivoipainostaa

Jos normaali seksi sujuu, niin ei kai liittonne suuseksiin voi kompastua. Ei kaikki harrasta suuseksiä. vaikka olisivat suomalaisia. Jos liitto on noin pienestä kiinni, niin lienee olla sitten parasta jättää. Taitaa se ongelma olla sinun päässäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe