AUTTAKAA nopeasti!!!

tyttö

Pyydän, auttakaa minua! Sopivatko sinirihmakala, taistelukala ja miekkapyrstö yhteen? mitkä laijit olisivat hyviä sinirihmakalan (koiras) ja miekkapyrstön (poikanen. ei tietoa sukupuolesta)yhteen 42litraseen akvaarioon?

7

1343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Ainoa joka noista sopii 42litraseen on taistelukala.

• tetra91

Sun kannattas ensin lukee kirjallisuutta akvaarioista, ennenkuin sen hankit. Nuo kalat ei tod. sovi yhteen.
      Miekkapyrstön sukupuolen erottaa siitä, että koiraalla on "miekka" ja naaraalla ei.

• aka

Ei tosiaankaan voi ottaa sinirihmakalaa!!!!!!!!! (tuliko tarpeeksi monta huutomerkkiä)
      Mulla on 120-litrasessa helmirihma ja kääpiörihma pariskunta ja jos sen tällä palstalla kertoisin, niin varmaan tulis hyökkäyksiä että niin pienessä akvassa!!
      Kaverilla on Platyjä ja 1 taistelukala uros - eli ne ainakin tulevat juttuun. Miljoonakalat ja taistelukala ei tule juttuun koska taistelukala kokee miljoonakala urokset kilpailijoiksi ja tulee tappelu, jossa miljoonakala yleensä häviää.
      ÄLÄ ota rihmakalaa noin pieneen. Tai jos sulla jo on, niin palauta/myy/lahjoita se kiireesti pois!!

• taistelukalan omistaja

Heh, mitäs sanot siihen että mulla on taistelukala kalamaljassa (n.10 litraa)....? :)

• meikä
        taistelukalan omistaja kirjoitti:

Heh, mitäs sanot siihen että mulla on taistelukala kalamaljassa (n.10 litraa)....? :)

No, mitäs muuta siihen voi sanoa kuin että julma ihminen olet. Sääliksi käy kalaparkaa mutta eiköhän se pian pääse tuskistaan, ei tuollaisessa mikään kala pysy kauaa hengissä. Ja sitten tietysti hankit uuden tilalle, sillä eiväthän kalat mitään tuntevia olentoja ole, vaan leluja kaltaisillesi lapsellisille ihmisille, eikö niin?

• Aurinko^

Kuinka hitossa sulla on noin pieni akvaario??? en ottas sinne ku yhen kalan...

• alw

rauhallisemmin kiitos!!!!!!!!!!!!! asian voi sanoa vähän hieno varaisemmi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe