Onko liikkeellä millaisia huhuja jo tässä vaiheessa kautta?
Huhut 16-17
19
162
Vastaukset
- jaa22
Jesse Virtanen (Lukko --> TPS)
Francis Pare (Slovan Bratislava --> TPS)
Ilari Filppula (HC Lugano --> TPS)
Corey Elkins (HIFK --> ?)
Roope Talaja (Blues --> Sport)
Jasper Lindsten (TuTo --> TPS)
Nämä nyt on vastaan tullut. - kyrpäjooseppi666
Ville Viitaluoma Örebro>TPS
Ilari Melart Jugra>HIFK - pattilahofontas
Jarkko Immonen Sport>KooKoo
- Nepher
Antti tyrväinen tapparaan.
Kova vasta-isku pajuojalle. - Rl36
Aleksi Saarela Ässät>Lukko
Kaapo Kähkönen Blues>Lukko
Tuomas Tarkki Jyp>Lukko- onx
Tuomas Tarkki Jyp>Lukko; arvaus vai tieto?
- Lugu36
Menossa Kärppiin!
- vorssasta
Mikael Saha Ässät-TPS
- Juusonius
Juho Keränen Kärpät - HPK
- Boja63
Niklas Hagman Jokerit>Lukko, lähteenä Niklaksen lähipiiri.
- LätkäLätkä
Menee Ässiin tai Tepsiin. Enkä usko että Niklaksen lähipiiri kertoisi mitään. Antaa Niklaksen itse kertoa.
T:Heidän tuttava
- faktafakta
ISO MAHA- jääkiekkoliitto
- sarana55
Kärpät ottaa neljännen mestaruuden eikä ole mikään huhu :)
- Samppa119991
Siltä ainakin vahvasti näyttää :D :D
- huhuilematon
Tosi hyvältä näyttää eikä tämäkään ole mikään huhu!
- HAAHAASYÖPASKAA
HAAHAA syö huoran puoliso paskaa! lapin kyrpät ei osaa muuta ku kahvakiekkoa vitun autisti!!!
- Huhuja.liikkeellä
16-17 vuotiaat pääsevät ensi perjantaina ilmaiseksi seuraamaan HIFK-JYP ottelua, jos sarja ei ole jo ennen sitä poikki Jypille.
- kummolanläski
Superjunnuja? kaikki lapset vaan aikuisten jäille:)
- huhuhuh
Ville Järveläinen SaiPa --> Vaasan Sport
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738