Englantilaiset ovat aloittaneet omien kansalaistensa evakuonnin Egyptistä. Venäläiset lopettivat kaikki lentonsa sinne. Loput matkatoimistot eivät rahanhimossaan matkustajiensa hengistä välitä.
Älkää hyvät ihmiset lentäkö enää mihinkään arabimaahan, mukaanlukien Turkki.
Ei enää arabimaihin.
3
122
Vastaukset
- wqeqweqweqwe
Itselleni kaikki Pohjois-Afrikan maat ovat olleet absoluuttinen no-go arabikeväästä asti, nähtävästi hyvästä syystä vieläpä. Ei kyllä tuo Erdoganin Turkkikaan oikein vakuuta, islamistinen diktatuuri jossa Isiksen kannattajia riittää. Eiköhän sielläkin ala pian räjähtelemään.
- viulu
kuulkaapas nyt hyvät suomalaiset.suomeen on tullut pakolaisia joista joka kolmas on todettu olevan soluttautunut isis terrorristi järjestön jäsen.tämä tieto on varma.suomen hallitus kaatuu,suomi on konkurssin tehnyt itsenäisyyden myynyt maa.eu on paholaisen valheliitto millä se ajaa euroopan ,myös suomen perikaatoon.lue raamattua.joten miksi EGYPTI olisi vaarallinen maa matkustaa?????siellä sentään huolehditaan toisistaan ja turisteista.ei suomi ole yhtään sen turvallisempi kuin arabimaat.te ihmiset ette vaan osaa lukea ajan merkkejä.
- kiitoselämä
Turvajärjestelyt tiukentuvat yleensä niissä maissa missä tällaista tapahtuu.isis tietää myös että vastaavan tapahtuman johdosta myös hurghadassa ollaan varuillaan
Seuraava isku voi olla missä vaan
En utse lähtisi lasten kanssa enkä jättäisi lapsia kptimaaahan vaan pysyisin heidän luonaan.itse lähden hurghadaan enkä voi sanoa miettiväni asiaa.mutta en pelkää sillä voin sairastua esim syöpään ja kuolla kivuliaasti.näin ajattelen eläkeikään tultuani.Eli matkaan vaan ja jos en palaa en jätä omaisiani rahattomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748