Konnekuljetus vai konnakuletus?Näkö vähän huonontunut.Kuulo hyvä onko moni kuljettajista HOMO.E-kontakti palstalla kuskien tyhmiä naamoja.Onko oikein mamman poika töissä MG.Vanha äiti vielä pyllynkin pyyhkii.Fasebookissa näitten ns ammattihomojen typeriä puheita.
Konnekuletusko
11
7245
Vastaukset
- Hehkuttaja
Nyt on aloittaja sekavin sanoin liikkeellä.Tuskinpa kys. kuljetusliikkeen henkilöstös-
sä homoseksualismi,kuten avaaja yrittää antaa ymmärtää on se ammattimaisin
kriteeri. Nimim. Konnekuletusko viljelee ilmeisesti vanhaa käsitystä että rahtari-
miehet ja -naiset vikittävät kyytiläisiään tyttöjä ja poikia vehtaamaan kanssaan.
-Ja mitä sitten,kyllä se homo nainen tahi mies kuljettajasta käy ja osaa homman-
sa :)- Kijhhiik
Hehkkuttajahan on nähtävästi sekopää
- Masamuna
Hakkeen ajossa aikaa tumputtaa.Ompahan työviikon jälkeen esinahka kipee
- ascaklhclah
Tuleekohan kirjaan mainintaa Airista.....:D
- Anonyymi
ascaklhclah kirjoitti:
Tuleekohan kirjaan mainintaa Airista.....:D
Etkö saanut Konnekuljetuksesta töitä? Älä huoli niin viisas mies.kun Sinä elää emäntänsä palkalla.
- Fanittaja
Kyllä minä ainakin seuraan instassa kaljuuntuvan rahtarin elämää millon ollaan missäkin niiden kuormien kanssa selfietä vääntämässä toivoisin tietysti että ei ajonaikana
- Anonyymi
Tik tok tik tok. Ammattitaitoisia ja vastuullisia kuljettajia kun ajaessa videoita tehdään🤔
- Anonyymi
Kosken Megawatin työnjohtaja oli laiska kun ei viitsinyt kävellä autosta ulos katsomaan työmaata, ensi keväänä toinen yritys hoitaa työn.
- Anonyymi
Eipä taida muilla olla sama moista kalustoa
- Anonyymi
Ja kalusto vaan lisääntyy!
- Anonyymi
Mikä vika on homoudessa ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184