Palapelin reunassa mainos jossa oli rullattava alusta nimellä puzzle & roll. Olisiko kenelläkään sellaista tai tietäisikö kukaan löytyykö Suomesta myyntiä tälle alustalle? Se olisi kätevä. Olisin kiitollinen tiedosta.
Mistä palapelin rulla alusta?
8
1352
Vastaukset
- Jepy
Ainakin tunnettu palapelien valmistaja Ravensburger valmistaa eräänlaisia rullattavia palapelimattoja. Luulen että ko tuotteita saisi hyvinvarustetuista kirjakaupoista/ leluliikkeistä.
- mielenkiinnosta
Ihan vain mielenkiinnosta kysyisin, siis millainen se alusta oikein on? Itse innostuin Stenvall´n palapeleistä, ja kieltämättä ne ovat keskeneräisinä hieman tiellä...
Oletko jo jostain sellaisen löytänyt ja paljon se maksoi? - hjhj
Tuommoisenhan voisi kuvitella itse tekevänsä vaikka bamburullaverhosta...
Itse käytän ihan mittojen mukaista kovalevypalaa jonka voi siirtää vaikka sohvan alle kokoamisen ajaksi. - Elizabeht
Alusta oli ainakin siinä mainoksessa minkä näin sellainen että kesken teon sen pysty rullaan ja laittaan remmeiilä kiinni. Netistä löytyy kuva kun panee qooqleen hakusanaksi puzzle&roll. Ainakaan täältä pohjoisesta ei sellaista löydy. Info-kirjakauppa kylläkin aikoi ruveta selvittään mistä sellainen voisi löytyä.
Levy mullakin nyt on mutta se on hieman epäkäytännöllinen, lapsi- ja koira perheessä ainakin. - Riitta
Heips, palapelin kokoajat
Ainakin voi tiedustella Stockmannilta, Helsingin liikkeessä nähnyt. Hintaa en laittanut mieleeni.
Tekeillä on parhaillaan 1000 palan Tukholman taloja. Valmistuu vaan liian nopeasti joten välillä täytyy tehdä muutakin.
Palapeli terkuin, Riitta- elizabeht
Joo kiitti vaan tiedosta, mutta asun Rovaniemellä. Joten matka Helsingin Stockmannille on vähän liian pitkä. Mutta toivottavasti löydämme lähempääkin.
- hju
elizabeht kirjoitti:
Joo kiitti vaan tiedosta, mutta asun Rovaniemellä. Joten matka Helsingin Stockmannille on vähän liian pitkä. Mutta toivottavasti löydämme lähempääkin.
Prismassa on Rollossaki.
Minä tilasin Net-Anttilasta ja oli halvempi mitä jossain kirjakaupassa!
On tosi kätevä, kannattaa hankkia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132