Vauvan eka ilmaisema äänne on AAAAAA
ja vauva on oikeassa.
tiedättekö mikä on vauvan kuulema eka äänne
se on OOOOOO
sellainen syvää ja himmeä ja matalaa ilmakuplilla
ja koska hän alkaa kuulla sen!!!?
Ja sitten siinä on sellaisia MMMMMM
päätteitä
kun kuplat liikkuvat
äiti yksii
koputtaa
ympäristö liikkuu
Ja sitten vauva matkii äitiä.
mitä on kuullut
MAMA!
O on pelottavaa, jopa aikuiselle
kuvitelkaa kun korvatulpilla aherratte ympärillään
ja ääni on tylppä vaimeaa
mutta A on iloa
niin kuin AURINKO
ja onko toka kirjain UUUUU
kun vauva tahtoo jotakin, hän huutaa UUUUUU
MINÄ TAHDON
ja se tapahtuu tokana vuonna
mutta ekana se kuuluu
AUUU - huutaa
ja sitten takaisin äidin luokse
sillä vauva muistelee
ja puhuu mitä muisti
AUM, AUM, AUM
sitten menemme lapsen kastajaisiin
ja pappi lausuu AAMEN.
ja lapsi hymyilee
kuin teletappi
vauva puhuu
elämäilo
6
1349
Vastaukset
- gsghsdfhdfhd
En tiennytkään, että ihminen pystyy kirjoittamaan, kun on aivan täysin hapoissa
- mämmämmmmmäää
aivan ihana juttu
- eetqwet
Nimim mämmämmmmmäää, toi juttuhan on täysin älytön ja todella huono. Oletko jossain äitiys-endorfiinihumalassa?
- Äiti7817
Mun lapsi sanoi:
kakka. - yreyeryer
Äitiyshormonit jyllää, vittu te ootte sekasin
- Niinkös
Oliko hyvä trippi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738