Hankittiin meille ensimmäinen käärme taloon joku aika sitten. Ongelmaksi on ilmennyt se, että viljis on todella arka, kun sitä yrittää käsitellä. Aluksi annoin sen olla aika rauhassa uudessa kodissaan, enkä aiokaan jatkuvasti ottaa sitä käteen, mutta käsittelyä nyt ei voi kokonaan välttääkään. Aina kun yritän ottaa viljiksen käteen, niin tämä lähtee pakoon ja pyrkii piilopaikkaansa. Jos saan sen otettua pois terraariosta pakoyrityksestä huolimatta, se on ihan paniikissa ja yrittää päästä pois käsistä. Se ei ole yrittänyt onneksi hyökkäillä käden kimppuun. Vinkkejä?
Aran viljakäärmeen käsittely
6
87
Vastaukset
- Enkeksinimee
En oo mikää ekspertti mut jos lämmität kätesi vaikka sellasen riisilämpötyynyn avulla ennen käsittelyy nii se saattaa olla vähän rauhallisempi. Ne tykkää lämpimäst ja jos kylmin käsin lähtee koskee nii se ei oo niien mielest niin kivan tuntust. En tiiä auttaako tää mut voihan sitä aina kokeilla.
- viljis
Kiitti vinkistä! Pitää kokeilla, vaikuttaa ihan varteenotattavalta idealta. Mulla onkin normaalisti aika kylmät kädet. :D
- Enkeksinimee
viljis kirjoitti:
Kiitti vinkistä! Pitää kokeilla, vaikuttaa ihan varteenotattavalta idealta. Mulla onkin normaalisti aika kylmät kädet. :D
Juu, ole hyvä :)
- Enkeksinimee
Auttoiko? :D
- viljis
Joo annan nykyään matoset olla pyllyaukossani joka ilta puoli tuntia. tuntuu viihtyvän.
- paskannuolija69
Varo ettei anakonda värväämään uusia kärmeitä!
Jos ihmettelet nii hae keskutelu anakonda69
Järkevää tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748