Ajaisin auton paaliin saakka. Ostanen n 100tkm ajetun syystä että on kilometrivikainen kun maaginen 100tkm ylitetty. Mitähän nuo pienet dieselit kestää ajaa? 1,9 tdit kesti 400 tkm suht hyvin.
En tartte enää isoa autoa ja kulunkeja kun on autossa tehoa ja massaa.
Polot on riittävän hyviä ajaa yleisen tiedon mukaan. En tiedä noissa olevan mitään varmaa vikaa vai onko? Kaikkeahan korjataan jonkinverran mutta tielle jäämisiä en siedä tippaakaan.
Bensa koneiset ei tule kyseeseen miltään merkiltä kun ne tuppaa kuluttaa paljon sekalaisessa käytössä ja meno on ponnetonta arki junnaamisessa mäkimaastossa eli ehdoton ei bensalle. En nyt ole kiinnostunut muista autoista vaan tämä polo 1,2 tdi on liki pakko ostos. Miten kilmetrejä nielee 75 hv koneinen polo?
Mainitaan nyt että teho ja vääntö on riittävä tarpeisiini ja mikään machoilu ei vaan kiinnosta ENÄÄ.
1,2 tdi koneinen kiinnostuksen kohteena.
11
134
Vastaukset
- PikkuVinkki
"Paaliin saakka" ? :DDDDDD
Volkkarit paalataan nykyisin jo uutena - Polo1.2TDI
Katso Polon päästöarvot:
https://www.youtube.com/watch?v=lCD8YB6WJqU - ööjöjjopjpojph
VW:n diesel ja VW:n kova kori on hyvä yhdistelmä jos aikoo ajaa autolla pitkään. Ei happane käsiin.
- muuten-hyvä
Juu kyllä kori kestää mutta diesel ei
- Kolmekakaraajarakki
Fabiassa sama kattila, -11 metrejä takana 150tkm. Ei pahaa sanottavaa, täysin harmiton ja pienruokanen (todellinen 4,12) Soiva peli, suosittelen.
Raajarikki, mehän Skoda-palstalla jo todistimme yhdessä että fabia on kurja toimimaton häkkyrä joka tosiaan kannattaa ajaa suoraan veholta romuttamolle.
- Autoavaihtamassa
Mitenkähän on jos uuden 1.0 tsi koneella ja jos vaikka uudehko 1.2 tdi niin miten käy käyttökulujen jos ajetaan n 10 v? Kilometriä n 18-22 tkm vuodessa . Antaako tuo bensakone niin täyteläistä väännön tunnetta ajossa suurimmalla vaihteella kun tie kumpuilee ja sohjo vedättää lisää?
Mikään päästöarvo skandaali ei nyt vaan jaksa kiinnostaa eikä kortittomien pojujen paaliin ajo uutena lapsellisuudet.- Pieni_mopokone
ja "täyteläinen vedon tunne" eivät sovi yhteen jos ei sitten puhuta läpivedosta. Varsinkin pakkasilla omistajat valittavat Vw-konsernin autojen kylmyyttä ja vedontunnetta auton sisätiloissa.
- Vagkonkurssiedessä
Päästömanipuloitu joutaa paaliin ihan ajamattakin!
- ostaseat
Ja takapyörän laakerit ja pyörännavoista katoaa jengat ja jakohihna ruljanssia tieros!
- uusipoloilija
Itselläni on kokemusta vain bensakoneista, joten en tuota moottoripuolta kommentoi.
Varustetasoa on 1,2 TDI:ssä valittavana Trendline tai Bluemotion, joista suosittelen edellistä eli perustasoa. Bm:ssä joutuu maksamaan ylimääräistä isommista 15 tuuman vanteista ja sentin leveämmistä renkaista.
Pikkuautoissa täytyy olla riittävän kantavuuden saavuttamiseksi kovahko jousitus, jolloin korkeaprofiilinen, joustavampi 70-sarjan rengas kompensoi sitä mukavoittamalla kokonaisuutta. Karkeapintaisilla suomalaisteillä Tl:n kapeampi, pehmeämpi kumi meluaa vähemmän; Tosin melun määrä on paljon rengasmerkistä kiinni. Renkaita uusittaessa on myös ostohinta korkeammissa profiileissa aina vähän matalampia edullisempi.
Bm:n mukana tulee etusumuvalot, joilla ei tee Suomessa juuri mitään, koska niin sakeita sumuja harvoin esiintyy, että pitäisi ottaa ajovalot pois päältä takaisin heijastuvan valon vuoksi. Jos etusumareissa on kulmavalot, löytyy niille kyllä käyttöä pimeissä pikkuteiden risteyksissä. Tosin itse olen aina risteykset löytänyt ilmankin.
Vakionopeudensäädin on hyvä (Bm-)varuste pitkillä matkoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106