EROON deittipalvelu match.comista ei pääse, ei sitten kirveelläkään - Lopetat jäsenyyden ja tulee teksti seuraava jäsenkautesi maksu alkaa.....silloin ja silloin, ei mitään selkeää,(olet irtisanoutunut jäsenyydestä tai jotain)
Selkeää sähköpostia eroamiselle ei myöskään ole, vaikka sitäkin pyytävät, on vain kysymysten valmiita aihepiirejä, eikä muu käy - Puhelinnumeroa ei ole - PROFIILIA ei pysty kokonaan poistamaan ja kun tekee profiiliin, eli poistaa tietoja, ei onnistu muutoksia lopettaakseen - Kuka tietää
match.comista EROON deittipalvelusta ei pääse
3
79
Vastaukset
- saa-t
HERMO MENEE JA AIKAA TUHRAANTUU - Olin aiemminkin ja sama juttu, laskuttivat satoja euroja luottokortiltani kuukausien ajan ja suljin luottokortin kun muu ei auttanut - ja silloin päätin ei-koskaan match.comiin, mutta tyhmä menin ja sama ongelma, eroon ei pääse, eli eivät mitenkään varmista eroamista selkeästi taaskaan.
- VarokaaVaanEtteiMene
Minulle lähettivät jotain pilleripaketteja ja veloittivat monia satasia luottokortiltaani, kun hölmö annoin sen numeron ensimmäistä näytepakettia maksaessani. Piti vaihtaa kortti ennenkuin loppui.
En anna enää minnekään luottokortin numeroa ja ostan netistä vain käteismaksulla. Suoritus omalta tililtä toimittajan tilille tai ei yhtään mitään! - Aikamies1952
Toivottavasti nuo huijaus sivustot saadaan joskus kuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294