Tässä ketju kolmen vuoden takaa, aloitin ketjun koska olen nähnyt niin monta tapausta joissa vanhukset "unohdetaan" kun petturilla uusi onni astuu kuvioihin.
Aivan liian monta kertaa asetetaan omainen/vanhus/ystävä valinnan eteen, että joko hän tai minä. Ei voida hyväksyä että valinnan eteen asetetulla itselläkin särkyy sydän joutuessaan valitseen vaikka oma mielipide ei tue vaatimusta. Koska se entinen tuttu ja turvallinen ja uuteen tottuminen vie aikaa.
Antaisitte hyvät petturit omaisenne/ystävänne ensin tottua eroonne ennekuin esittelette uusikkonne/ petturikumppaninne.
Pitäisi jokaisella olla senverran sivistystä ja ymmärrystä että käsittäs kuinka omaiset/ystävät jakavat surumme. Veri on todella vettä sakeampaa. Niinhän se on ja valinta on heille monseti todella kipeä koska veri vettä sakeampaa ei aina tarkoita että vaatimus olisi oikea ja oikeutettu ja heidän mielensä mukainen.
Sitä entistä morkkaamalla aiheuttaa ainoastaan harmia kaikille.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11467815/sukulaisten-manipulointi
sitämanipuloinnista
onneksiasiaselvisi
2
79
Vastaukset
- totuus-totuus
Ei voi edes sanoin kertoa mitä ovat saaneet aikaan
- nytjokyllästynyt
Sitä vain, että taisi ketjun aihe kolahtaa jonkun huonoon omaantuntoon koska kyseistä ketjua ja siinä esiintyviä kommenteteja on vääristellen käytetty syytöksinä erästä henkilö kohtaan. (Kuten niin monta muutakin asiaa)
Onneksi juttu paljastui, tästä lähtein ei enää sanakaan eikä riviäkään tänne. Täällä ihan tosissaan on ihmisiä jotka hakevat ja tunnistavakin uhrejaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319