Olen 27 vuotias mies, lähipiiristä ei ole mukaan lähtiöitä. Ajankohtakaan ei ole niin tarkka, miten sinulle vaan käy?
Matkaseuraa lämpimään
3
72
Vastaukset
- Viivi777
Heissan. Joko olet reissun varannut tai kenties jo matkalla? Olisin valmis lähtemään vaikka kahdeksi viikoksi ennen joulua tai sitten tammikuussa lämpimään :) Laita pikaisesti viestiä jos asia vielä ajankohtainen.
Olen 38-vuotias sinkkunainen vailla vain ja ainoastaan matkaseuraa.
T. Mervi
mervi.inkeri@luukku.com - NytköJo
Matkaseura kelpaa tännekkin, mikäli vielä pääsee messiin. Oon 33v heteromainen homppelimies. Email :conmierda@suomi24.fi
- Viivi777
Hei NytköJo. Tämän viestiketjun aloittajasta ei ole kuulunut mitään. Kelpaisiko sinulle matkaseuraksi 38-vuotias nainen? Tuossa aikaisemmin on jo minun viestini. Jos haluat vaihtaa ajatuksia matkan suhteen niin laita viestiä :) Tavoite olisi olla pois Suomesta vähintään kaksi viikkoa mahdollisesti tammikuussa.
T. Mervi
mervi.inkeri@luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294